BMW E46 330ci Clubsport
- BMW Clubsport
Re: BMW E46 330ci Clubsport
Proficiat met de aankoop! Snel even enkele plaatjes schieten!!
Vwb het bouwjaar dat kan kloppen, want bij de coupe is de facelift vanaf 03/2003 gekomen. Je hebt dus een van de laatste pfl!
Vwb het rooster, dat hoort idd zwart te zijn, maar kunststof wil nog wel eens verkleuren/wit uitslaan door zon en weersomstandigheden. Even een nieuwe bestellen en je hebt weer een mooie zwarte!
Veel plezier met de wagen, spijt zul je er niet van krijgen als je het mij vraagt
Vwb het bouwjaar dat kan kloppen, want bij de coupe is de facelift vanaf 03/2003 gekomen. Je hebt dus een van de laatste pfl!
Vwb het rooster, dat hoort idd zwart te zijn, maar kunststof wil nog wel eens verkleuren/wit uitslaan door zon en weersomstandigheden. Even een nieuwe bestellen en je hebt weer een mooie zwarte!
Veel plezier met de wagen, spijt zul je er niet van krijgen als je het mij vraagt
Re: BMW E46 330ci Clubsport foto's
Bedankt voor de reacties! Hier alvast een paar foto's. Helaas begon het te stormen toen we foto's maakten.
-Voorbumper spuiten
-Originele uitlaat plaatsen
-Setje velgen
-Laten poetsen
![-_- -_-](./images/smilies/-_-.gif)
- Spoiler: Laat zien
-Voorbumper spuiten
-Originele uitlaat plaatsen
-Setje velgen
-Laten poetsen
Laatst gewijzigd door Leen op 21 feb 2020, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen om de MK4 navi te updaten. De navi is in het Duits/Engels en zou dit als het mogelijk is graag in het Nederlands willen. Ook zou birdview mogelijk zijn? Ik weet dat er van alles te downloaden is op sites, maar aangezien ik a-technisch ben en het spul graag heel wil houden begin ik daar zelf maar niet aan. Is hier iemand die mij hiermee kan helpen of iemand weet?
Alweer een tijdje geleden dat ik hier iets geplaatst heb, maar niet stilgezeten.
- zwarte nieren geplaatst
- voorbumper laten spuiten
- originele 330 einddemper geplaatst
- interieur gecolourlocked
- auto laten uitlijnen
En de Clubsport splitters liggen ook klaar om gemonteerd te worden! Begint er wat op te lijken :Klappen:
Hieronder nog een paar fotootjes van Bimmerfest samen met een E36 328i cabrio van een vriend van me!
- zwarte nieren geplaatst
- voorbumper laten spuiten
- originele 330 einddemper geplaatst
- interieur gecolourlocked
- auto laten uitlijnen
En de Clubsport splitters liggen ook klaar om gemonteerd te worden! Begint er wat op te lijken :Klappen:
Hieronder nog een paar fotootjes van Bimmerfest samen met een E36 328i cabrio van een vriend van me!
Laatst gewijzigd door Leen op 22 feb 2020, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.