///M5 E60 VRKOCHT
Re: ///M5 E60
Ik heb inmiddels het hele interieur met HG 4 in 1 schoongemaakt en behandeld. Daarna de wang met HG lederverf netjes gemaakt. Kan er weer even tegen.
Voor:
Na:
Net resultaat, foto vertekend een beetje, alles is netjes zwart, door het licht lijken de wangen donkerder. Rechterwang van de bestuurdersstoel heb ik alleen schoongemaakt, niet geverft.
Meteen ook de wang van de stoel van een vriend van me gedaan, Mercedes Benz C63 AMG heeft er ook last van.
Gr Ron
Voor:
Na:
Net resultaat, foto vertekend een beetje, alles is netjes zwart, door het licht lijken de wangen donkerder. Rechterwang van de bestuurdersstoel heb ik alleen schoongemaakt, niet geverft.
Meteen ook de wang van de stoel van een vriend van me gedaan, Mercedes Benz C63 AMG heeft er ook last van.
Gr Ron
Ziet er goed uit! Ik begin precies hetzelfde te krijgen op mijn stoel..! Dan weet ik dat ik het met HG lederverf weer netjes kan maken. Thanks.
Ik wil niet vervelend doen maar ik zie heel weinig verschil omdat je de foto's van voor en na niet uit dezelfde hoek hebt genomen.
Ah, ziet er inderdaad goed uit. Eer van je werk
De M5 is verkocht en naar een nieuwe eigenaar.
Gr Ron
Gr Ron