Pedalen
Re: Pedalen
Je moet zoiezo met het boormachine aan de slag, anders kun je de kleine moertjes + boutjes niet bevestigen.
er loopt ook een groupbuy.. voor de mensen die het willen. maar het boren is niet het probleem lijkt me..
//.00.-// > /.-////.-///.-
boren in het rempendaal 4x gaatjes is onvoormijdelijk(metaal), beetje lastig maar wel om te doen.
voetrust en gaspendaal zijn van kunstof en daar kan dmv schroeven eenvoudig de pendalen op vast gezet worden.
gisteren zelf mijn setje gemonteerd, en nee was niet op de hoogte van groups buy, had pendalen vorige week vrijdag al in huis gehaald.

voetrust en gaspendaal zijn van kunstof en daar kan dmv schroeven eenvoudig de pendalen op vast gezet worden.
gisteren zelf mijn setje gemonteerd, en nee was niet op de hoogte van groups buy, had pendalen vorige week vrijdag al in huis gehaald.

@freddy, tja volgens mijn kijkt niemand in het draadje hier..
al moet ik toegeven dat ze best aan de prijs zijn.. maarja.. daarom is het ook Blijf-maar-werken..
chris.

chris.
//.00.-// > /.-////.-///.-
heb voor deze set 55,- compleet betaald bij HL automotive te ede dus prijs wel oke lijkt me.
en aj met deze hobby (bmw algemeen) idd blijf maar werken haha
en aj met deze hobby (bmw algemeen) idd blijf maar werken haha
Tja, 55 euro.... Betaal ik toch liever 25 euro meer voor echte OEM's 

www. M3 register .nl
ja betrus ik ook maar wat ik nu weet wist ik vrijdag nog niet.
volgende keer beter
volgende keer beter

- JJ-BMW-F30
En gemonteerd ziet de oem versie er zo uit.

Het inbouwen valt best mee.
De voetsteun en het gaspedaal(beslag) heb ik met de meegeleverde parkers in het kunstof vastgezet, (wel even op de kerndiameter! van de parkers voorgeboord).
Het koppelingspedaal is gemaakt van kunstof. Hierin kan je eenvoudig 4 gaatjes boren en daarna vastzetten met de meegeleverde boutjes(torc model) en moertjes.
Het rempedaal is gemaakt van metaal. Als je een voor RVS geschikt (nieuw) boortje gebruikt en de boormachine op een laag toerental laat draaien is deze klus ook zo geklaard, (wel uiteraard even centerpuntjes slaan alvorens met boren te beginnen).
Een engelse handleiding en een video voor montage van de niet-oem uitvoering vind je hier:
Handleiding:
In de mogelijke groupbuy is de aparte voetsteun niet meegenomen.
De voetsteun is een aparte accessoire en kan bij de dealer voor € 65,- besteld worden.

Het inbouwen valt best mee.
De voetsteun en het gaspedaal(beslag) heb ik met de meegeleverde parkers in het kunstof vastgezet, (wel even op de kerndiameter! van de parkers voorgeboord).
Het koppelingspedaal is gemaakt van kunstof. Hierin kan je eenvoudig 4 gaatjes boren en daarna vastzetten met de meegeleverde boutjes(torc model) en moertjes.
Het rempedaal is gemaakt van metaal. Als je een voor RVS geschikt (nieuw) boortje gebruikt en de boormachine op een laag toerental laat draaien is deze klus ook zo geklaard, (wel uiteraard even centerpuntjes slaan alvorens met boren te beginnen).
Een engelse handleiding en een video voor montage van de niet-oem uitvoering vind je hier:
Handleiding:
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien
In de mogelijke groupbuy is de aparte voetsteun niet meegenomen.
De voetsteun is een aparte accessoire en kan bij de dealer voor € 65,- besteld worden.