Hulp / Tips

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Gunther1

Hulp / Tips

Bericht door Gunther1 » 21 jun 2016, 21:36

Ik ben sinds maart dit jaar trotse eigenaar van m'n 328 coupe.
Rijdt als een zonnetje en nog helemaal origineel van top tot teen!

Toch ben ik dan wel weer niet zo'n technische vent als t erop aankomt. In het meesterlijke duits praat m'n bak tegen me dat de koelvloeistof gecheckt moet worden. Dit gaat de garage bij me in de buurt volgende week oplossen door het koelvloeistof reservoir te vervangen.

En dan ff gecheckt met hun om m ff helemaal na te lopen... kwam toch wel ff wat uit.... Te doen, had t erger bedacht maar toch.... een rug als ik m helemaal goed wil hebben.

Nou vroeg ik me af of er nou een van jullie goede of perfecte kennis heeft van de technische aspecten en tegen betaling / of hobby eens naar mn E36 wil kijken. Gewoon om eens me me mee te kijken of een rug erin te stoppen me nog zeker plezier gaat geven de aankomende jaren.

Nou ben ik een soort van al helemaal verkocht aan m'n bak dat zeker maar goed water naar de zee dragen met een gat in de emmer is toch best een kansloze zaak.

Hoor t graag! thanks

martinus83

Re: Hulp / Tips

Bericht door martinus83 » 22 jun 2016, 08:39

Waar kom je vandaan?

Gunther1

Bericht door Gunther1 » 22 jun 2016, 10:40

Dat is inderdaad ook een goeie! Badhoevedorp

oldie

Bericht door oldie » 22 jun 2016, 12:14

Om het reservoir te vervangen is wel hoog gegrepen ik denk dat alleen de sensor onder het reservoir voldoende is.
Als je een stuk rijden geen bezwaar vind woon in Veghel.

Sjeppie

Bericht door Sjeppie » 22 jun 2016, 18:30

Ik ken wel een goeie kerel die hem van top tot teen voor je kan nalopen en je adviseren hoe of wat. Woont niet ver van je vandaan. als je wil kan ik je zijn telefoonnummer geven hij is al op de hoogte indien je het wilt.
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”