Hi iedereen! Ik ben Quintin, 32 jaar oud en woon in Amsterdam. Sinds oktober 2014 ben ik de eigenaar van een heerlijke BMW 325i Baur TC2. Omdat ik de auto gewoon dagelijks gebruik heb ik er in de loop van tijd veel dingen aan laten doen. Je gaat je toch irriteren aan de kleine dingen als je er frequent in rijdt. Zo heb ik de versnellingsbak direct na aanschaf laten reviseren, heb ik er een Biltstein onderstel onder laten zetten, maar heb ook de veel gezochte BBS 15" velgen voor gevonden
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Momenteel ben ik stiekem bezig met een andere auto. Ik wil namelijk graag een E46 330i gaan kopen. Ben benieuwd wat jullie ervaringen daarmee zijn!? Van E30 naar E46 is natuurlijk een wereld van verschil
Leuke Baur zeg
Mijn vorige auto was ook een E30 (318i touring) en de overstap naar een E46 is absoluut de moeite waard. Zeker als je voor een 330 gaat, want die heeft echt een geweldige motor. Daarnaast is een E46 gewoon veel meer auto. Ik twijfelde destijds tussen een E30 325i tweedeurs of een E46 330Ci coupe; ik ben achteraf blij dat ik voor de E46 ben gegaan. Succes met de zoektocht!
Welkom op het forum en vooral veel leesplezier toegewenst.
Mooie en zeldzame Bauer heb je, als je nog foto's van het interieur hebt zien wij deze graag tegemoet.
Is de Bauer nu naar je smaak of heb je nog plannen?
Indien je nog vragen hebt kun je bij een van de moderators terecht.
Van harte welkom Quintin! Mooie en vooral bijzondere wagen heb je daar. zal vast ook wel erg lekker zijn in de zomer!
Ga je de E30 weg doen of komt er een E46 naast te staan? De E46 is overigens zeer sterk vertegenwoordigd op dit forum, ook zijn er veel mensen die een 6-cilinder hebben dus qua kennis, ervaringen, tips en adviezen kom je hier zeker niet te kort! Je hebt hier dan ook te maken met iemand die 2 E46's heeft versleten en het zijn inderdaad mooie en vooral tijdloze wagens. Neem een 330(c)i en je zult er zeker geen spijt van krijgen. Neem dan wel een goed onderhouden exemplaar, dit gaat in mijn mening boven een lage kilometerstand, daar de blokken eigenlijk onverwoestbaar zijn.