Het moest er wel van komen. Zoals jullie misschien wisten was ik op zoek naar een vervanger voor de e46 touring.
Dat het een e91 moest worden was snel duidelijk. Nog wel wat gekeken voor verstandige keuzes zoals een Ford Mondeo ofzo, maar daar gaat het hartje niet sneller van kloppen.
Wat is het geworden?
Een 320D (130KW) uit 2009, 185.000km op de teller. Iets meer dan ik eigenlijk wilde, maar wie kan zo'n rode schoonheid nou weerstaan?
Het is een nette uitvoering, half-leer, navi professional,

Dingetjes die nog ontbreken zijn:
-trekhaak (tips omgeving Dordrecht? De elektrisch wegklapbare is natuurlijk supercool, maar voor de helft vh geld heb je ook al een afneembare)
-xenon (is bij auto's van na 2007 nog niet zo makkelijk aangezien je dan ook koplampsproeiers moet hebben, toch?)
-USB interface, al is 12,5Gb harddisk ook aardig te doen geloof ik. (Je moest een high ULF hebben geloof ik? Omdat ik al bluetooth heb heb ik zeker niet automatisch de high ULF al?)
Binnenkort in ieder geval de trekhaak regelen (vakantie).
Daarnaast denk ik dat ik het roetfilter leeg laat halen (tips omgeving Dordrecht?)
Ik twijfel nog over de spanrollen vd distributieketting, die waren toch verdacht bij dit type? Of de multiriem?
Hier wat telefoonpics: