Luchtvering e39 touring

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Gebruikersavatar
RobertF
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 nov 2014, 10:17
Locatie: Sittard

Luchtvering e39 touring

Bericht door RobertF » 24 jun 2016, 09:23

Hallo, ik heb van de week mijn wielen gewisseld omdat ik de auto verkoop en de volgende morgen stond mijn auto met de kont naar beneden
Gestart en hij ging netjes omhoog. De volgende morgen stond die nog mooi hoog
Vanochtend echter was die weer ingezakt aan de linker kant.
Is dan de balg kapot of blijft er een ventiel hangen
Is vervangen veel werk en moet ik daar nog op iets speciaals letten?
Dank voor antwoord.
E61 type 525i M-uitvoering carbon zwart
Jaguar MK2 3.4 british racing green 1965
Jaguar XK140DHC 1956

Ovanjole
Berichten: 931
Lid geworden op: 22 jan 2014, 15:22

Re: Luchtvering e39 touring

Bericht door Ovanjole » 04 jul 2016, 15:52

valt best veel over te vinden op het forum...
het antwoord heb je zelf eigenlijk al getypt, het kan beiden zijn denk ik. voor onderdelen raad ik je airsus aan.
succes

BmwE36Touring
Berichten: 436
Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41

Re: Luchtvering e39 touring

Bericht door BmwE36Touring » 08 jul 2016, 08:52

Welkom op het forum RoberF, normalerwijze stelt een nieuw lid zich eerst even voor voor hij/zij een probleem meld.
Indien je foto's van interieur en exterieur hebt zijn die meer dan welkom!
Jezelf voorstellen kun je hier doen.

Veel plezier op het forum, indien je nog vragen hebt kun je altijd bij de moderators terecht.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

johlien
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2016, 19:28
Locatie: Roermond

Re: Luchtvering e39 touring

Bericht door johlien » 26 jul 2016, 20:47

Hallo, hier een ervaring van Johlien...Mijn e39t heeft hetzelfde gehad, al weer enkele jaren terug, eerst duurde het drie dagen voor hij achter begon te zakken maar dat versnelde. Op het laatste was een nacht genoeg. De eerste verdenking is natuurlijk de rubber delen onder de auto, de blaasbalgen en andere relevante slangen, vervangen dus bij BMW Kohl in aken. Nou ...toedeloe nu stond hij al na een paar uur op zijn kont.....Uiteindelijk bleek het de compressor zelf te zijn die langzaam de geest aan het geven was. Het is vooral een zaak van goed zoeken want dit is geen goedkope zaak. Maar dit mag je niet voor lief nemen want er kunnen leidingen en slangen bekneld raken.

Johlien wenst je sterkte en wijsheid

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”