Cabrio opnieuw gedipt

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Blacky

Cabrio opnieuw gedipt

Bericht door Blacky » 01 aug 2016, 19:30

Ik had al eerder mijn cabrio gedipt, maar was achteraf niet tevreden over de kleur. Ik wilde toen graag burnt copper hebben en toen het erop zat vond ik de kleur teveel op oranje, goud koper lijken als de zon erop scheen. Nu heb ik deze opnieuw laten dippen. Ik heb Nik verteld wat voor kleur ik nu wilde hebben.
Nik (spuiter) van Dipshop Bleiswijk heeft een hele mooie kleur voor mijn cabrio gemixt. Met deze velgen maakt het deze helemaal af. Interieur past nu ook beter bij de kleur. Denk dat ik nu redelijk origineel ben en maak met mooi weer de nodige kilometers. In de zon wordt deze iets lichter en zie je de burnt copper pearls. Ik ben er zeer blij mee.
Dippen is leuk als je weer eens wat anders wil 8) :) Over een paar jaar wellicht een aparte blauwe kleur?
Je moet wel doorgeven aan RDW dat de auto een kleur wijziging heeft ondergaan!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Blacky op 13 aug 2016, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

matheeuwissen
Contacteer:

Re: Cabrio opnieuw gedipt

Bericht door matheeuwissen » 01 aug 2016, 21:09

Aparte kleur.

Zolang je kunt aantonen wat de originele kleur is van de auto hoef je de kleur niet te wijzigen. Waarschijnlijk is de binnenkant van de deuren en anders onder de motorkap nog de originele kleur. Dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken ;)
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Dutchie
Contacteer:

Bericht door Dutchie » 01 aug 2016, 21:23

Mooie kleurtje! geen fan meer van Mat (zóóó 2008) maar non-the-less een mooi kleurtje. een setje zwarte nieren en zwarte raamlijsten zou 'm afmaken!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact

s54vert

Bericht door s54vert » 01 aug 2016, 22:22

Tja... ik vindt het echt helemaaaal niets...

Zowieso nooit gesnapt waarom mensen een matte auto mooi vinden... :s

Flos89

Bericht door Flos89 » 02 aug 2016, 17:51

Ook niet mijn ding dit.. Opvallen zul je zeker!

Blacky

Bericht door Blacky » 02 aug 2016, 18:40

matheeuwissen schreef:Aparte kleur.

Zolang je kunt aantonen wat de originele kleur is van de auto hoef je de kleur niet te wijzigen. Waarschijnlijk is de binnenkant van de deuren en anders onder de motorkap nog de originele kleur. Dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken ;)
Dat hoor je vaker, maar RDW geeft aan dat het wel moet, dus heb ik het maar gedaan. kost ook niets!
Is een kleine moeite, gaat allemaal digitaal

Blacky

Bericht door Blacky » 03 aug 2016, 17:29

Dutchie schreef:Mooie kleurtje! geen fan meer van Mat (zóóó 2008) maar non-the-less een mooi kleurtje. een setje zwarte nieren en zwarte raamlijsten zou 'm afmaken!
Tja, helemaal mat is deze niet! Deze kleur geeft een glans als de zon erop schijnt. Je kan er ook een glans laag overheen spuiten, maar dan vind ik het weer gewoon. Had zwarte nieren en velgen, maar vind chroom het wat netter maken. Ach smaken verschillen :) Wilde anders zijn en dat is mij gelukt 8)

Blacky

Bericht door Blacky » 06 aug 2016, 19:08

Blacky schreef:
Dutchie schreef:Mooie kleurtje! geen fan meer van Mat (zóóó 2008) maar non-the-less een mooi kleurtje. een setje zwarte nieren en zwarte raamlijsten zou 'm afmaken!
Tja, helemaal mat is deze niet! Deze kleur geeft een glans als de zon erop schijnt. Je kan er ook een glans laag overheen spuiten, maar dan vind ik het weer gewoon. Had zwarte nieren en velgen, maar vind chroom het wat netter maken. Ach smaken verschillen :) Mat vind ik leuker dan glans. Wilde anders zijn en dat is mij gelukt 8)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”