CSM een 315 nu een 328i Touring van 1999
CSM een 315 nu een 328i Touring van 1999
Sinds vorige week trotse eigenaar van mijn 2e BMW. Toen ik 18 jaar was een 315 gehad, nu 30 jaar later een 328i Touring uit 1999. Met alle boekjes van onderhoud, geïmporteerd met 106.000 km op de teller. Eerste indruk, rijdt fantastisch. Geen ervaring verder nog met deze wagen. Is helemaal origineel en dat is wel wat waard, heb ik me laten vertellen. Wil wel - om praktische redenen - de BMW businessradio - vervangen door navigatie en handsfree. Welke? Tips welkom! Verder misschien op termijn toch wat aanpassen. Spatlappen gaan eraf en misschien andere velgen die de auto wat moderner doen ogen. Nog meer tips welkom! Ben zelf iemand met twee linkerhanden, dus delen van kennis en ervaring waardeer ik enorm.
Re: CSM een 315 nu een 328i Touring van 1999
Is het een handbak? Wel gaaf dat je een laat exemplaar hebt in nog originele staat. Bewaar de originele radio deze zijn goed geld waard!
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Hey CSM,
welkom op het forum! een 315, das eentje die we niet te vaak zien... heb je daar nog wat plaatjes van?
tevens ben ik wel behieuwd naar wat plaatjes van je huidige wagen! Als ik me niet vergis heb je een pre facelift e46? Gaaf hoor dat je er nog eentje te pakken weet te krijgen met zon lage km stand..
Ik vind persoonlijk de auto het mooist als hij helemaal origineel is dus die radio zou ik dan vervangen voor een originele navigatie van bmw, combineer dat met een Dension zodat je muziek en telefoon kan streamen via BT en dan heb je in mijn ogen de perfecte combi.
mocht je niet origineel willen werken dan zijn daar ook opties op te vinden, systemen beginnen bij een euro of 5/600
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven eerst.
ik wens je veel plezier toe met je auto en een hoop veilige km's!
welkom op het forum! een 315, das eentje die we niet te vaak zien... heb je daar nog wat plaatjes van?
tevens ben ik wel behieuwd naar wat plaatjes van je huidige wagen! Als ik me niet vergis heb je een pre facelift e46? Gaaf hoor dat je er nog eentje te pakken weet te krijgen met zon lage km stand..
Ik vind persoonlijk de auto het mooist als hij helemaal origineel is dus die radio zou ik dan vervangen voor een originele navigatie van bmw, combineer dat met een Dension zodat je muziek en telefoon kan streamen via BT en dan heb je in mijn ogen de perfecte combi.
mocht je niet origineel willen werken dan zijn daar ook opties op te vinden, systemen beginnen bij een euro of 5/600
Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven eerst.
ik wens je veel plezier toe met je auto en een hoop veilige km's!

Oh ik ging uit van een e36 omdat de Touring van de e46 pas in oktober in productie is gegaan 

Meh, MPG is just hippie stuff.
kan ook:) zo goed weet ik de getallen ook niet;) als ik een foto zie herken ik hem wel 

Het is een automaat, voor zover ik weet altijd alles goed onderhouden bij BMW dealer; geen kosten door 1e eigenaar bespaard. Oudere man, alles staat in boekjes. Auto is opgehaald bij de garage waar deze ook nieuw is geleverd. Afijn, nu de praktijk nog natuurlijk. Hoop er veel rijplezier aan te hebben. Zitten wel led-lichten onder aan voorzijde, wil ik vervangen door originele. Van de 315 heb ik helaas geen foto's meer. Dat is wel balen ja.

-
Welkom op het Bimmerportal Forum,
Mooie originele E46 heb je daar weten te bemachtigen
Veel rijd en lees plezier met de auto en op het forum.
Mooie originele E46 heb je daar weten te bemachtigen

Veel rijd en lees plezier met de auto en op het forum.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<