ik ben Martijn ben nog student woon in de buurt van Zwolle, ik heb sinds kort weer een bmw dus dacht ik laat hem even zien. hiervoor heb ik een starletje daarvoor een 316 touring. maar had weer behoefte aan een bmw en het liefst een 6 cilinder. heb lang gezocht naar een nette e36 die zijn er steeds minder.
deze kwam ik tegen, en dacht dat is het kijken waard. een geïmporteerde dat vond ik wat minder, maar hij was leuk uitgerust: 25% sper, mtech onderstel, schuifkanteldak, zwart hemeltje enz. heeft 194xxx gelopen
alleen de achterklep was rot en de 2 achterspatborden ook. voorderest is de auto keihard en mooi droog van onder. even een rondje gereden en toen gekocht.
na een weekje eigenaar te zijn heb ik de auto naar de spuiter gebracht en die heeft de achterklep gelast, en de spatborden. helaas geen duidelijke voor en na fotos.
ook wou ik graag style 32 velgen onder mn touring. dus die ook opgehaald en er onder geplaatst.
de auto staat nog wat hoog maar bij ons in het dorp is het terror met de verkeersdrempels dus vind het voor nu prima.

als je goed kijkt zie je de roest achter,

roest weg

de velgjes

zelfde dag er nog ondergezet

wel vies
ff poetsen

het interieur heb ik niet echt een duidelijke foto van helaas, die komt nog

trouwens weet iemand wat je aan die koplamp glazen kan doen die een beetje oranje worden?
mvg martijn