Die lamborghini remmen op de vooras vind ik nog indrukwekkender dan die carbon airbox persoonlijk, tis dat de auto geen coupe is anders was ik in de markt voor de auto. alsnog veel succes met de verkoop S54Vert!Martijn. schreef:AlbertM3 schreef:Is dit wat?
Prijs staat er niet bij, (bieden) maar ik vind dit toch wel een héél mooie kleur!
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... e=lr&pos=1
Is de auto van (S54vert) ook hier op het forum.
Mooie caab !
Vooral die airbox
BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Bedankt hoor... hij hoeft niet weg, staat niet in de weg, maar kom erachter dat ik hem zo goed als niet gebruik en om er deze zomer nog geen 1000 km in te rijden en dan weer in de schuur te zetten is ook wat te gek.
Geloof me fotos doen het ding geen eer aan, is echt op en top voor elkaar... kapje naar beneden en stukje airboxen en je bent verkocht , geloof me !
Geloof me fotos doen het ding geen eer aan, is echt op en top voor elkaar... kapje naar beneden en stukje airboxen en je bent verkocht , geloof me !
Dat zal best, maar ik vind de M3 als cabrio gewoon niet mooi genoeg dat ik zelf er zoveel geld voor uitgeef, daarbij raak je bij de cabrio veel stijfheid kwijt in het chassis, wat meteen de 2e reden is waarom ik geen M3 als cabrio zou willen.
Verder veel succes vind het een schiterende auto met de juiste opties en modificaties (Y) !!!
Verder veel succes vind het een schiterende auto met de juiste opties en modificaties (Y) !!!
For Speed Add Lightness
Ja prachtig ding, had hem ook gespot.
Zit er nig een forumprijsje in ;-)
BMW rulez
Ocram schreef:Ja prachtig ding, had hem ook gespot.
Ja hoor 20.500 meenemen en rap meenemen voordat ik me bedenk... denk dat ik er rond de 16 a 17.000 in heb gepompt in een jaar tijd... en dat is EX de aanschaf! ( en dan reken ik even snel )
auto vandaag professioneel gepolijst en gepoetst, staat er super bij...
Prachtige auto s54vert Het zal bij kwijlen @ foto's blijven, kan een M3 echt niet betalen maar die prijs is idd niet slecht. Die kitten zal doorslaggevend zijn denk ik
Succes!
Succes!
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Hmm, als ik nu weer terug ga naar een m3 cabrio wordt ik neergeschoten door vrouwlief haha.
Anders had ik wel interesse. Succes met de verkoop! Geweldige combinatie.
///M-power
E36 M-Style schreef:Hmm, als ik nu weer terug ga naar een m3 cabrio wordt ik neergeschoten door vrouwlief haha.
Die van mij was blij dat ik van mijn vorige 2 M5en af was.. hahahha...
Dit is trouwens de competition die bij Arp en daarna jet cars is verkocht. Staat weer heel verhaal bij waarom hij weg gaat, maar het blijft natuurlijk opvallend dat hij alweer te koop is...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =227053227
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =227053227
Inderdaad apart.
Als hij echt netjes is en er niets vreemds mee is gebeurd zou hij ook wel een heel eind duurder moeten zijn in mijn ogen. Heeft wel 125k gelopen wat de prijs drukt maar dan nog zou hij aardig duurder moeten zijn.
Hij schrijft wel dat hij een schade heeft gehad, maar hoe erg is dan weer de vraag.
Die man heeft veel moeite gedaan om hem van zover te halen en dan nu alweer verkopen ????
Als hij echt netjes is en er niets vreemds mee is gebeurd zou hij ook wel een heel eind duurder moeten zijn in mijn ogen. Heeft wel 125k gelopen wat de prijs drukt maar dan nog zou hij aardig duurder moeten zijn.
Hij schrijft wel dat hij een schade heeft gehad, maar hoe erg is dan weer de vraag.
Die man heeft veel moeite gedaan om hem van zover te halen en dan nu alweer verkopen ????
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Is dit niet die E46 M3, die tig paginas terug al gepost was? toen die nog in nl tekoop was? meen dat toen een ex eigenaar op het forum zat en foto's poste van een blauwe E46 M3 CS die HELEMAAL in de kreukels lag... dacht dat dat deze auto was. verder schitterende auto, zonde dat hij niet volledig in het leer zit (en dat ik er een slecht gevoel bij krijg en dus niet ga kopen )
overigens ben ik nu volop opzoek naar een nieuwe auto, helaas zal een E46 M3 er WEER niet inzitten :/ of iemand moet een leuke coupe hebben met SMG voor leuk prijsje
overigens ben ik nu volop opzoek naar een nieuwe auto, helaas zal een E46 M3 er WEER niet inzitten :/ of iemand moet een leuke coupe hebben met SMG voor leuk prijsje
For Speed Add Lightness
Ik kan me niks herinneren op het forum van een blauwe CS die helemaal in de kreukels lag. Ander forum?
Deze wordt ook op het duitse M-forum besproken, huidige eigenaar is vriend van iemand op het forum daar. Die schrijft daar echter dat de auto weggaat omdat hij ook een M5 heeft en te weinig met deze rijdt. Ik geloof er alllemaal niet veel van, denk dat deze auto veeeeeel problemen heeft.
Deze wordt ook op het duitse M-forum besproken, huidige eigenaar is vriend van iemand op het forum daar. Die schrijft daar echter dat de auto weggaat omdat hij ook een M5 heeft en te weinig met deze rijdt. Ik geloof er alllemaal niet veel van, denk dat deze auto veeeeeel problemen heeft.
Wat vinden we overigens van deze auto?
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... asrc=st|as
Vind zelf advertenties zonder interieur foto's beetje fishy... opzich kwa prijs/km niet slecht en zo op de fotos ziet het er nog wel prima uit opzich
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... asrc=st|as
Vind zelf advertenties zonder interieur foto's beetje fishy... opzich kwa prijs/km niet slecht en zo op de fotos ziet het er nog wel prima uit opzich
For Speed Add Lightness
Ik vind hem opvallend goedkoop voor deze kilometerstand. Geen interieurfoto's is wel opvallend inderdaad. Ff appen en meer foto's vragen lijkt me
Heb net de 2 serieuste "kopers" afgebeld en die waren not amused..
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om het voor dit geld te laten gaan, dus ik rijdt er nog een maandje ofzo in en dan gaat hij mooi weer in de schuur in zijn hoes.
Belachelijk veel reacties, ook belachelijk veel tijdverknoeiers, dromers,mensen die de m3 wilden ruilen tegen een witte 88er corrado... noem het maar op.
Ik heb er absurd veel geld in zitten en dat je bij lange na je geld niet weer terug krijgt ala... maar weggeven kan altijd dan nog.
Dus de blauwe zien jullie voorlopig even niet meer op mp ,blijf dus gewoon E46 m3 owner :d
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om het voor dit geld te laten gaan, dus ik rijdt er nog een maandje ofzo in en dan gaat hij mooi weer in de schuur in zijn hoes.
Belachelijk veel reacties, ook belachelijk veel tijdverknoeiers, dromers,mensen die de m3 wilden ruilen tegen een witte 88er corrado... noem het maar op.
Ik heb er absurd veel geld in zitten en dat je bij lange na je geld niet weer terug krijgt ala... maar weggeven kan altijd dan nog.
Dus de blauwe zien jullie voorlopig even niet meer op mp ,blijf dus gewoon E46 m3 owner :d