DennisV32 328i Sedan Daytona Violet: Mayor Updates P3!
DennisV32 328i Sedan Daytona Violet: Mayor Updates P3!
Hallo, de meeste hier zullen mij al wel kennen van me oude 318i Automaat en de zwarte 318iS:viewtopic.php?f=75&t=36255.
Maar vond het toch tijd om met de nieuwe auto een vers topic aan te maken.
Voor de niet bekenden een foto van me voorgaande BMW's naast deze en het drifthok:
Het plan was eigenlijk om in de zwarte een 2.8 te leggen, maar was toch eigenlijk al meer als een jaar stiekem aan het meekijken op diverse sites.
Als ik zocht had ik altijd drie eisen, namelijk: Het moest een 328i worden met dakraam en airco, nu worden er genoeg aangeboden op voornamelijk de duitse sites, maar weinig 328i's hebben een dakraam schijnbaar.
Maar goed ter zake!
Tijdens mijn zoektocht viel me oog op deze 328i in de kleur Daytona Violet uit 06/95 (toeval? ik kom uit 06/89) met net geen 214k op de teller.
Zoals op onderstaande foto's vond ik hem op mobile.de.
Na nog wat andere 328i gezocht in de buurt en een paar belletjes gepleegd te hebben in de bus gestapt met de ambulance erachter en op naar Duitsland!
Daar aangekomen om 10 uur 'sochtends was er nog niemand aanwezig, dus wij weer in de bus gestapt en de andere die het dichtste bij stond gaan bekijken, dit was echt 100x niks, veel schade en flink roestig. Dus wij terug naar de paarse en de man van het bedrijf gebeld, deze zou er met 10 min zijn.
Eenmaal dichtbij de auto deze eerst eens gestart en onder de kap bekeken, hier viel niks op aan te merken, zelfs de olie was nog helder terwijl deze 3000 km geleden gewisseld was.
Terwijl de auto nog aan het warmdraaien was de rest eens bekeken, klein stukje roest linksachter en rondom de krikpunten rechts een paar gaatjes, verder wat niet zo nette bijgewerkte stukjes lak.
Interieur echt strak niks op aan te merken, geen slijtage of rare dingen kunnen ontdekken en ook werkte alle elektronica naar behoren.
Boekjes netjes ingevuld en de rekeningen erbij, alle sleutels en 2 alarmkastjes aanwezig, dus toen maar eens gaan proefrijden met de verkoper erbij, eerst een stukje rustig aan gedaan beetje voelen hoe het rijdt, kan strakker maar echt niks om me eigen zorgen over te maken aangezien er nog fuseekogels met rubbers erom onder zitten, toen op een mooi stukje recht weg het gas eens ingetrapt, wat een genot die dikke 6 cilinder!
Na wat stevig onderhandelen de auto gekocht en opgeladen waarmee ik de derde eigenaar ben geworden, de eerste had hem van 95 tot 2003 en de 2de tot 2016:
Toen begonnen aan de vier en een half uur durende terugrit. Onderweg nog even de optielijst aan de hand van het chassisnr nagetrokken en die viel niet tegen, de 25% sper was een mooi extraatje!
De optielijst:
209 Limited Slip Differential (25%) Sperrdifferential 25%
243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer
296 Lt/aly Wheels/classic Lm Raeder/classic
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
337 M Sport Package M Sportpaket
354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
530 Air Conditioning Klimaanlage
554 On-board Computer Bordcomputer
651 Bmw Bavaria C Reverse Bmw Bavaria C Reverse
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
Eenmaal thuis gekomen de auto maar eens gewassen en nog een foto getrokken:
Oranje knipperlichten had ik nog voor de voorzijde dus die er maar gelijk in gezet:
Toen alle opties uit de zwarte gehaald die ik zelf had ingebouwd, deze had ik al verkocht aan me zus, dus hij blijft tenminste in de familie.
Één ding wat ik wel miste was die digitale climate control, hier had ik al wat onderzoek over gedaan op internet, en afgezien van het dashboard er compleet er te moeten uithalen viel dit reuze mee, dus een week later begonnen met het dashboard te demonteren:
Wat er straks in moet komen ter vervanging:
Alle delen weg gelegd en de boutjes netjes gelabeld in zakjes en bakjes:
Cruise control had ik uit de zwarte gehaald, deze had hem standaard en zat dus in de boom verwerkt, dus delen door moeten knippen en eruit getrokken, de delen binnenin de auto weer aan elkaar gesoldeerd en daarna netjes ingepakt in zwarte tape, toen de zekeringkast los gehaald en het deksel eraf, daarna de kabels naar de actuator doorgevoerd:
Alles in de motorruimte weer netjes aan elkaar gesoldeerd en voorzien van krimpkous en ingetaped, daarna de actuator gemonteerd en de kabelboom op lengte terug naar binnen gevoerd, daarna de boom bij de originele getaped tot in de zekeringkast:
Nu op zoek naar een gasklep met aansluiting voor de cruise control deze mis ik helaas! Waarschijnlijk kan ik morgen een gasklep met slang ophalen voor een model met asc+t, voor tijdelijk en dan kan ik het systeem tenminste testen.
En om de dag af te sluiten nog een foto met ze nieuwere broertje!
Vandaag het kachelhuis onder handen genomen, dus de huidige gedemonteerd:
Old vs New:
Digitale kachelhuis gemonteerd en getest op werking:
16 aug staat de afspraak voor in te voeren bij het RDW, tot die tijd nog genoeg in en terug te bouwen.
To-Do:
Roest rondom de krikpunten aanpakken
Make-up lampjes monteren
Automatisch dimmende binnenspiegel aansluiten
Voetenverlichting
PDC
M-Tech II stuur monteren
Nappa M3 interieur monteren
Bekerhouders voorzijde
En de to-do na het RDW:
Schroefset monteren icm nieuwe fuseekogels binnen en buiten
M3 excentrische bushings voorzijde
RTABS vervangen
Andere einddemper monteren
17 inch velgen monteren (nog even kijken welke van de 5 sets )
Uitlijnen
Tot de volgende!
Maar vond het toch tijd om met de nieuwe auto een vers topic aan te maken.
Voor de niet bekenden een foto van me voorgaande BMW's naast deze en het drifthok:
Het plan was eigenlijk om in de zwarte een 2.8 te leggen, maar was toch eigenlijk al meer als een jaar stiekem aan het meekijken op diverse sites.
Als ik zocht had ik altijd drie eisen, namelijk: Het moest een 328i worden met dakraam en airco, nu worden er genoeg aangeboden op voornamelijk de duitse sites, maar weinig 328i's hebben een dakraam schijnbaar.
Maar goed ter zake!
Tijdens mijn zoektocht viel me oog op deze 328i in de kleur Daytona Violet uit 06/95 (toeval? ik kom uit 06/89) met net geen 214k op de teller.
Zoals op onderstaande foto's vond ik hem op mobile.de.
Na nog wat andere 328i gezocht in de buurt en een paar belletjes gepleegd te hebben in de bus gestapt met de ambulance erachter en op naar Duitsland!
Daar aangekomen om 10 uur 'sochtends was er nog niemand aanwezig, dus wij weer in de bus gestapt en de andere die het dichtste bij stond gaan bekijken, dit was echt 100x niks, veel schade en flink roestig. Dus wij terug naar de paarse en de man van het bedrijf gebeld, deze zou er met 10 min zijn.
Eenmaal dichtbij de auto deze eerst eens gestart en onder de kap bekeken, hier viel niks op aan te merken, zelfs de olie was nog helder terwijl deze 3000 km geleden gewisseld was.
Terwijl de auto nog aan het warmdraaien was de rest eens bekeken, klein stukje roest linksachter en rondom de krikpunten rechts een paar gaatjes, verder wat niet zo nette bijgewerkte stukjes lak.
Interieur echt strak niks op aan te merken, geen slijtage of rare dingen kunnen ontdekken en ook werkte alle elektronica naar behoren.
Boekjes netjes ingevuld en de rekeningen erbij, alle sleutels en 2 alarmkastjes aanwezig, dus toen maar eens gaan proefrijden met de verkoper erbij, eerst een stukje rustig aan gedaan beetje voelen hoe het rijdt, kan strakker maar echt niks om me eigen zorgen over te maken aangezien er nog fuseekogels met rubbers erom onder zitten, toen op een mooi stukje recht weg het gas eens ingetrapt, wat een genot die dikke 6 cilinder!
Na wat stevig onderhandelen de auto gekocht en opgeladen waarmee ik de derde eigenaar ben geworden, de eerste had hem van 95 tot 2003 en de 2de tot 2016:
Toen begonnen aan de vier en een half uur durende terugrit. Onderweg nog even de optielijst aan de hand van het chassisnr nagetrokken en die viel niet tegen, de 25% sper was een mooi extraatje!
De optielijst:
209 Limited Slip Differential (25%) Sperrdifferential 25%
243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer
296 Lt/aly Wheels/classic Lm Raeder/classic
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
337 M Sport Package M Sportpaket
354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
530 Air Conditioning Klimaanlage
554 On-board Computer Bordcomputer
651 Bmw Bavaria C Reverse Bmw Bavaria C Reverse
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
Eenmaal thuis gekomen de auto maar eens gewassen en nog een foto getrokken:
Oranje knipperlichten had ik nog voor de voorzijde dus die er maar gelijk in gezet:
Toen alle opties uit de zwarte gehaald die ik zelf had ingebouwd, deze had ik al verkocht aan me zus, dus hij blijft tenminste in de familie.
Één ding wat ik wel miste was die digitale climate control, hier had ik al wat onderzoek over gedaan op internet, en afgezien van het dashboard er compleet er te moeten uithalen viel dit reuze mee, dus een week later begonnen met het dashboard te demonteren:
Wat er straks in moet komen ter vervanging:
Alle delen weg gelegd en de boutjes netjes gelabeld in zakjes en bakjes:
Cruise control had ik uit de zwarte gehaald, deze had hem standaard en zat dus in de boom verwerkt, dus delen door moeten knippen en eruit getrokken, de delen binnenin de auto weer aan elkaar gesoldeerd en daarna netjes ingepakt in zwarte tape, toen de zekeringkast los gehaald en het deksel eraf, daarna de kabels naar de actuator doorgevoerd:
Alles in de motorruimte weer netjes aan elkaar gesoldeerd en voorzien van krimpkous en ingetaped, daarna de actuator gemonteerd en de kabelboom op lengte terug naar binnen gevoerd, daarna de boom bij de originele getaped tot in de zekeringkast:
Nu op zoek naar een gasklep met aansluiting voor de cruise control deze mis ik helaas! Waarschijnlijk kan ik morgen een gasklep met slang ophalen voor een model met asc+t, voor tijdelijk en dan kan ik het systeem tenminste testen.
En om de dag af te sluiten nog een foto met ze nieuwere broertje!
Vandaag het kachelhuis onder handen genomen, dus de huidige gedemonteerd:
Old vs New:
Digitale kachelhuis gemonteerd en getest op werking:
16 aug staat de afspraak voor in te voeren bij het RDW, tot die tijd nog genoeg in en terug te bouwen.
To-Do:
Roest rondom de krikpunten aanpakken
Make-up lampjes monteren
Automatisch dimmende binnenspiegel aansluiten
Voetenverlichting
PDC
M-Tech II stuur monteren
Nappa M3 interieur monteren
Bekerhouders voorzijde
En de to-do na het RDW:
Schroefset monteren icm nieuwe fuseekogels binnen en buiten
M3 excentrische bushings voorzijde
RTABS vervangen
Andere einddemper monteren
17 inch velgen monteren (nog even kijken welke van de 5 sets )
Uitlijnen
Tot de volgende!
Laatst gewijzigd door DennisV32 op 27 aug 2017, 18:57, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Toffe wagen!
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Mooi verhaal zeg! Wagen ziet er goed uit op het eerste gezicht!
- BMWf20 2.0d
- Berichten: 1341
- Lid geworden op: 07 feb 2015, 21:23
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Mooi verhaal, erg mooie auto's, ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.....
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Wow een 328i sedan Daytona Violet, super gave E36
Ben zelf een beetje aan het kijken naar een "nieuwere" BMW, maar als ik dit dan weer lees blijf ik toch ook weer erg enthousiast voor de E36
Je bent in ieder geval al lekker op dreef met het aanpassen van je sedan, leuke foto's ook.
Ben uiteraard benieuwd hoe het verder gaat!
Ben zelf een beetje aan het kijken naar een "nieuwere" BMW, maar als ik dit dan weer lees blijf ik toch ook weer erg enthousiast voor de E36
Je bent in ieder geval al lekker op dreef met het aanpassen van je sedan, leuke foto's ook.
Ben uiteraard benieuwd hoe het verder gaat!
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Kewl nog een Daytona violet. Redelijk zeldzaam als sedan Lijkt wel een kopie van de mijne
- Patrick320i
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:05
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Geweldig mooie auto, echt een vette kleur!
Leuke opties en mods ook al, ga dit topic zeker volgen!
Veel plezier met je nieuwe auto!
Leuke opties en mods ook al, ga dit topic zeker volgen!
Veel plezier met je nieuwe auto!
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Bedankt heren
Maar tot die tijd blijven we gewoon E36 rijden
Helaas heb ik onder het terugbouwen van alles geen foto's genomen, maar iedereen weet vast wel hoe een E36 interieur eruit ziet. Morgen mag die naar het RDW, zal wat foto's proberen te nemen.
En dan maar wachten....
Voor mij valt een E46 net buiten de boot en een E90 is een mooie auto maar nog een beetje te duur naar wat me eisen dan zouden zijn, buiten dat hou ik gewoon van de wat oudere modellen, zou graag nog een kwarttarief E30 cabrio erbij willen hebben.lj328 schreef:Wow een 328i sedan Daytona Violet, super gave E36
Ben zelf een beetje aan het kijken naar een "nieuwere" BMW, maar als ik dit dan weer lees blijf ik toch ook weer erg enthousiast voor de E36
Je bent in ieder geval al lekker op dreef met het aanpassen van je sedan, leuke foto's ook.
Ben uiteraard benieuwd hoe het verder gaat!
Maar tot die tijd blijven we gewoon E36 rijden
Door die van jou wist ik al goed hoe dik de kleur op een sedan is Ziet ze ook inderdaad niet vaak, en als je ze ziet vaak een coupé.Vliet schreef:Kewl nog een Daytona violet. Redelijk zeldzaam als sedan Lijkt wel een kopie van de mijne
Behalve de plekjes aan het exterieur aanpakken zal er helaas niet veel aan gedaan worden naast de verlaging en de achterdemper, alleen een M50B25 inlaat waarschijnlijk. Misschien een dik setje wielenPatrick320i schreef:Geweldig mooie auto, echt een vette kleur!
Leuke opties en mods ook al, ga dit topic zeker volgen!
Veel plezier met je nieuwe auto!
Helaas heb ik onder het terugbouwen van alles geen foto's genomen, maar iedereen weet vast wel hoe een E36 interieur eruit ziet. Morgen mag die naar het RDW, zal wat foto's proberen te nemen.
En dan maar wachten....
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Succes morgen!
Ga ik alvast voor je opzoek naar zo'n kwarttarief E30 cabrio.....
Neem ik de 328i wel van je over
Ga ik alvast voor je opzoek naar zo'n kwarttarief E30 cabrio.....
Neem ik de 328i wel van je over
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Super dikke aanwinst, 2.8 in die kleur, en nog sedan ook, en niet te vergeten een handbak!
ik volg dit project
ik volg dit project
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Nog twee foto's die ik wel had gemaakt bij het opbouwen
Ipod snoer netjes met een afdekplaatje
Sluiten doet die ook weer netjes
Maar goed! 16 augustus dus naar het rdw gegaan, kwart voor acht in de auto en naar Roosendaal op de cruise
Eenmaal aangekomen bij het rdw om half negen me nummertje getrokken en even moeten wachten, moest om tien over half negen aanwezig zijn en om kwart voor negen mocht ik naar de balie, de aardige mevrouw de uitgeprinte papieren en de originele duitse kentekenbewijs overhandigd, nog even moeten legitimeren en toen mocht ik weer gaan wachten.
Eindelijk om vijf over negen de keuringshal in mogen rijden.
Nummers gecontroleerd en opgeschreven, daarna de auto gelijk maar apk laten keuren waarbij de enigste opmerking was dat de voorste remslangen slechter beginnen te raken, maar nog geen advies waardig.
Weer een papier extra meegekregen en toen mocht ik weer terug naar de wachtruimte.
Vijf minuten later even circa 150 euro armer gemaakt en alles was rond, het bpm formulier van het rdw bij de vooraf uitgeprinte bpm formulieren gevoegd en gelijk gedeponeerd in de brievenbus van de belastingdienst daar, het originele duitse kentekenbewijs krijg je helaas niet meer terug, alleen een kopie.
Eenmaal weer thuis aangekomen om half elf even aan de rest van de familie voorgesteld
Maar aangezien ik heel de dag vrij had genomen en er niks te doen was samen met street-tuner maar besloten de schroefset en de uitlaat te monteren. Dus de brug op, alvast achteruit erop gereden en begonnen, bouten van de uitlaat alvast even ingespoten en begonnen met de voorste veerpoten.
Installatie is gebeurd in tien minuten per kant na dit al zo vaak gedaan te hebben.
Gelijk de contours maar gemonteerd
Daarna de uitlaat, moeren draaide rond dus dat werd al slijpen ophanging achter idem dito met betrekking tot de moeren, daar in verband met de beperkte ruimte de moeren maar door gefreesd. Daarna de achterkant de veren en schokdempers vervangen, nieuwe toplagers op de schokdempers gezet en de verstevigingsplaatjes gemonteerd.
Toen maar eens een paar foto's geschoten.
Ik denk dat ik de zwarte style 32's ga monteren, hier moet ik nog andere banden voor halen, maar nu eerst eens wachten op de kentekenpas en in de tussen tijd de fuseekogels voor te vervangen samen met 3 excentrische rubbers.
Ipod snoer netjes met een afdekplaatje
Sluiten doet die ook weer netjes
Maar goed! 16 augustus dus naar het rdw gegaan, kwart voor acht in de auto en naar Roosendaal op de cruise
Eenmaal aangekomen bij het rdw om half negen me nummertje getrokken en even moeten wachten, moest om tien over half negen aanwezig zijn en om kwart voor negen mocht ik naar de balie, de aardige mevrouw de uitgeprinte papieren en de originele duitse kentekenbewijs overhandigd, nog even moeten legitimeren en toen mocht ik weer gaan wachten.
Eindelijk om vijf over negen de keuringshal in mogen rijden.
Nummers gecontroleerd en opgeschreven, daarna de auto gelijk maar apk laten keuren waarbij de enigste opmerking was dat de voorste remslangen slechter beginnen te raken, maar nog geen advies waardig.
Weer een papier extra meegekregen en toen mocht ik weer terug naar de wachtruimte.
Vijf minuten later even circa 150 euro armer gemaakt en alles was rond, het bpm formulier van het rdw bij de vooraf uitgeprinte bpm formulieren gevoegd en gelijk gedeponeerd in de brievenbus van de belastingdienst daar, het originele duitse kentekenbewijs krijg je helaas niet meer terug, alleen een kopie.
Eenmaal weer thuis aangekomen om half elf even aan de rest van de familie voorgesteld
Maar aangezien ik heel de dag vrij had genomen en er niks te doen was samen met street-tuner maar besloten de schroefset en de uitlaat te monteren. Dus de brug op, alvast achteruit erop gereden en begonnen, bouten van de uitlaat alvast even ingespoten en begonnen met de voorste veerpoten.
Installatie is gebeurd in tien minuten per kant na dit al zo vaak gedaan te hebben.
Gelijk de contours maar gemonteerd
Daarna de uitlaat, moeren draaide rond dus dat werd al slijpen ophanging achter idem dito met betrekking tot de moeren, daar in verband met de beperkte ruimte de moeren maar door gefreesd. Daarna de achterkant de veren en schokdempers vervangen, nieuwe toplagers op de schokdempers gezet en de verstevigingsplaatjes gemonteerd.
Toen maar eens een paar foto's geschoten.
Ik denk dat ik de zwarte style 32's ga monteren, hier moet ik nog andere banden voor halen, maar nu eerst eens wachten op de kentekenpas en in de tussen tijd de fuseekogels voor te vervangen samen met 3 excentrische rubbers.
Laatst gewijzigd door DennisV32 op 27 aug 2017, 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Bedankt! Maar een "echt" project zal het nooit worden, hier heb ik namelijk een andere auto voor... het is vloeken in de kerk voor sommigen want het is een Honda.BimmerBoy schreef:Super dikke aanwinst, 2.8 in die kleur, en nog sedan ook, en niet te vergeten een handbak!
ik volg dit project
Dit stond al een tijdje op een laag pitje vanwege periodes zonder werk, vorig jaar weer beetje fatsoenlijk gemaakt en het doel word toch wel hiermee het circuit op te gaan. Ben nu eerst even aan het zoeken naar een fatsoenlijke koopwoning en dan ga ik daar ook serieus mee aan de slag.
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Hoeft geen perfecte te zijn, want het zou juist een project worden om samen met me vriendin te doen.lj328 schreef:Ga ik alvast voor je opzoek naar zo'n kwarttarief E30 cabrio.....
We willen wel graag dat het een originele type 1 325i is op papier, en het moet natuurlijk leuk geprijsd zijn.
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Leuk te lezen dat het allemaal goed is verlopen bij het RDW, nu nog even het kenteken afwachten natuurlijk....
Persoonlijk zou ik de M-contours laten zitten of inderdaad style 32 maar dan gewoon zilver kleur, maar wie weet word ik positief verrast door jouw keuze.
Wat betreft de 325i cabrio, zijn er inderdaad niet veel, maar dit is wel een leuke denk ik. Niet te veel kilometers en in een absoluut perfecte staat http://ww3.autoscout24.de/classified/29 ... asrc=st|as
Leuke prijs, net geen 20k, ik hoor het wel (ik zou de 328i houden)
Persoonlijk zou ik de M-contours laten zitten of inderdaad style 32 maar dan gewoon zilver kleur, maar wie weet word ik positief verrast door jouw keuze.
Wat betreft de 325i cabrio, zijn er inderdaad niet veel, maar dit is wel een leuke denk ik. Niet te veel kilometers en in een absoluut perfecte staat http://ww3.autoscout24.de/classified/29 ... asrc=st|as
Leuke prijs, net geen 20k, ik hoor het wel (ik zou de 328i houden)
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Re: DennisV32 328i Sedan Daytona Violet
Mooie sedan en ombouw naar klima is echt een heel prettige upgrade voor het oog.
Ik zou die opa spatlappen achter verwijderen en de aftermarket M3 spiegels
Mooie kar zo verder hoor, zeker op contours niets mis mee. (sorry ben oem(+) fan)
Ik zou die opa spatlappen achter verwijderen en de aftermarket M3 spiegels
Mooie kar zo verder hoor, zeker op contours niets mis mee. (sorry ben oem(+) fan)