![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ik heb de auto gekocht met een lichte voorschade, niks geks, niks belangrijks geraakt. Zoals je kunt zien is het van buiten een vrij saaie auto, máár, volledig onverprutst en kneiterhard! Werkelijk alles dat ik loshaalde zat met de originele dopjes, schroefjes, bouten, plastikjes etc etc vast. Het is een auto die over de jaren niet verprutst is geworden, goed, de laatste eigenaar was ook geen liefhebber te zien aan hoe goor de auto is/was. Ik heb een emmer vol met snoepverpakkingen, tierenlantijntjes en andere meuk de prullenbak in kunnen kiepen. De asbak heb ik van ellende ook maar gewoon weggegooid haha. Drie uur stofzuigen en het was al gangbaar. Buitenkant zelfde verhaal, ben tot noch toe niet verder gekomen dan wassen met afwasmiddel, dan nog een keer wassen met autoshampoo en 60% te kleien. De klei was goed vies, een dezer dagen de rest kleien en de hele auto polijsten.
Zoals je ziet, de auto laat geen indruk achter. Maar is in zijn onverprutste staat toch wel een pareltje. Mooi zonder skirts, en andere gekke fratsen zodat je goed kan bekijken wat je hebt.
Foto gemaakt nog voor het poetsen:
![Afbeelding](http://i93.photobucket.com/albums/l79/boblux1/20160722_150427_zpswaqzwutl.jpg)
Verder ga ik er dit jaar niet meer gek veel aan doen. Ik hang wel het M-pakket erop en zet het individual interieur er grotendeels in voor die naar de stalling gaat. Het klassischrot individual interieur met erweitertes leder, vogelaugenahorn hout en origineel chrome dat in de auto komt:
![Afbeelding](http://i93.photobucket.com/albums/l79/boblux1/2015-07-17%2016.56.17_zpss5gz9gex.jpg)
![Afbeelding](http://i93.photobucket.com/albums/l79/boblux1/IMG_4122_zpsi4t3nqrb.jpg)
Zodra de andere cabrio verkocht is ga ik op zoek naar een handgeschakelde e39 540i, die als donor dient voor de 4,4 liter V8 en de handgeschakelde zesbak. Deze 8 cilinder wordt vervolgens uitgerust met een speciale carter en oliepomp, en het chassis wordt uitgerust met bijbehorende motorsteunen, een aangepast stuk frame dat tussen de draagarmen zit en de hele as komt door middel van spacers een 3/4cm naar onderen zodat er net voldoende plek is voor de V8
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Verder is het natuurlijk allemaal veel custom werk (uitlaatlijn, aandrijfas) en moet alles aangepast worden (ander diff, remmerij etc.)
Een E36 cabrio met een v8 is al m'n droom sinds m'n 18de, en dit leek me wel het juiste moment. tzt nog een andere inlaat + cats en remap op de v8 en dan moet die een 330 pk opleveren. 330 hele naakte pk's op een auto die alleen ABS heeft
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
![:W :W](./images/smilies/king.gif)
Optisch zal de auto bijna identiek zijn aan zijn voorganger. Welke overigens niet zo verkocht wordt als op de foto's.
De huidige/vorige:
![Afbeelding](http://i93.photobucket.com/albums/l79/boblux1/20160731_173900_zpsueeu6dxf.jpg)
![Afbeelding](http://i93.photobucket.com/albums/l79/boblux1/20160721_200659_zpsq161pasj.jpg)
![Afbeelding](http://i93.photobucket.com/albums/l79/boblux1/20160721_200618_zpsqrwckosn.jpg)