schaef schreef:
Natuurlijk vind ik de carbon remmen onder de M3 van s54vert geweldig staan en zo'n airbox klinkt waanzinnig als je gaat airboxen maar zou het nooit op mijn eigen M3 monteren. Maar gaaf vind ik het wel.
plaatje bij het verhaaltje :d ( pak iedere kans aan om te picwhoren
)
Leuke van airbox en dikke remmen is , dat het een ochtendje sleutelen is en alles is weer orgineel.. beide dingen leveren echt serieus weer geld op mocht je hem willen verkopen.
Ik persoonlijk hou niet van iets waar nog 13(0) mensen in rijden, ik bouw altijd wat unieks en naar mijn eigen smaak.
Af en toe even wat dingen weer veranderen en zo blijft het ook leuk, heb nu weer mijn 2e setje CSL wielen besteld en dan is het weer een compleet andere auto straks als die er weer onder zitten.
Ik kijk natuurlijk ook nog altijd vrolijk mee wat er te koop staat in M3 land, en ze vragen echt dikke prijzen voor schijthokken en dat wordt ook nog gewoon neergeteld.
Ik ken van mijn auto de vorige eigenaar en de eigenaar vanaf 33.000 km, weet precies wat er aan gebeurd is en hoe er mee omgegaan is, beide konden het onderhoud etc makkelijk en dan ook makkelijk betalen, en dat is bij autos met een boel eigenaren vaak een ander verhaal.
Er zit wat duurs aan te komen en ohje.. dat kost serieus geld en ding wordt weggedaan, volgende eigenaar koopt van zijn laatste euros die m3 en ohjee.. nou dan moet ie maar weg... etc etc
Ik persoonlijk hoef geen m3 of m5 met 14 eigenaren, en trek je even de kentekens na dan gaat het bij 9/10 al in die richting.
mocht ik nu voor een M3 in de markt zijn dan zocht ik het in het buitenland en niet hier in Nederland