Ik ben sinds 2 maanden de trotse eigenaar van een nieuwe F22 220i Coupé met het Centennial High Executive en het M-sportpakket. Hiervoor reed ik oa. een Volkswagen Golf cabriolet en een Porsche Cayenne.
Kleur en bekleding
- Spoiler: Laat zien
- Extra features toegevoegd door BMW coderen.
- DVD vrijschakelen
- DIVX/XVID codec ondersteuning
- Afspelen videobestanden via USB-stick
- Alarmsysteem aanpassen naar US-standaard
- Elektrisch inklapbare spiegels direct laten inklappen met sleutel of comfort access
- Achterlichten aan bij dagrijverlichting
- US-sidemarkers bij welkomslicht
- Weergave snelheid digitaal effectief in tellers
- M-performance logo in tellers
- M-opstartscherm in navigatiesysteem
- M-kleuren sportweergave
- Weergave bandentemperatuur
- Ringtone van telefoon in auto
- Hoekverlichting inschakelen
- Verlichting in deurgrepen aan bij achteruit
- Start/stop geheugen
- Recent heeft PM Performance in Swifterbant een dubbele OEM uitlaat en diffuser (nieuw M235i) gemonteerd. De overgang van de einddemper 80mm naar 60mm was wat laswerk. De standaard ophangbeugels werden iets bijgesteld. Totaal geen laswerk aan de onderkant van de auto, wat mijn garantie intact laat!
De uitlaat produceert een mooi donker geluid en er is een lichte roffel hoorbaar. De dubbele uitlaat geeft mijn auto een sportiever uiterlijk.
Modification 24 augustus
- Vandaag mijn standaard grill vervangen voor een OEM BMW M Performance hoogglans zwart grill en de 220i badge aan de achterkant verwijderd.
Modification 29 augustus
- Om het interieur af te maken heb ik de OEM M Performance pedaalcovers van roestvast staal gemonteerd. Na de DIY van 1105BMW1er doorgelezen te hebben zaten ze er na 15 minuten in.
Modification 31 augustus
- Airbag sticker verwijderd van zonneklep bijrijdersstoel.
Modification 8 september
- Painted Keyhole Cover van bimmian.com geplaatst.
Modification 9 september
- De M Performance automatten geven het interieur een sportiever uiterlijk en combineert perfect met de M Performance pedalen.
Modification 5 oktober
- De standaard H11 halogeenlampen vervangen voor BMW Blue-halogeenlampen H11. Qua kleur passen ze beter bij de Bi-Xenon lampen.
Modification 26 oktober
- Nu het wat kouder wordt mijn winterset onder mijn auto gemonteerd. Zomer- (styling 461M) vs winterset (styling 388)
Modification 8 november
- 24mm Eibach Pro-Spacers (zwart) op de voor- en achteras gemonteerd.