Jaap bmw 525i e60
Jaap bmw 525i e60
hallo allemaal,
mijn naam is jaap, 23 jaar oud woonachtig in omgeving Alkmaar.
gek van alles wat met motors te maken heeft, zoals de meeste hier
ik rijd ook motor, hoe kan het ook anders ook een bmw, een s1000rr
Nu de auto, ik heb dus ongeveer 2 maanden terug een bmw 525i gekocht, uit 2005 wel met start knop
en een lage kilometerstand: 124000km in hele nette staat.
ik heb al de mtec v3 leds besteld voor de angel eyes.
de volgende dingen die ik nog moet/wil doen zijn:
koplampen polijsten
styling 128 velgen
achteruit blinderen
coderen/ corner light aan en gordel reminder( had al iemand voorbij zien komen uit Almere op dit forum dus dat komt wel goed)
optielijst die ik kon vinden:
1CA
Selection Cop Relevant Vehicles
205
Automatic Transmission
302
Alarm System
415
Sunblind For Rear Window
502
Headlight Washer System
508
Park Distance Control (pdc)
522
Xenon Light
534
Automatic Air
540
Cruise Control
563
Lights Package
609
Navigation System Professional
698
Area-code 2
8SA
Country Spec. Release Of Navigation
8SP
Cop Control
8S2
Coding Of Alarm
863
Europe/dealer Directory Service
868
Language Version Dutch
877
Deletion Cross-over Operation
886
Dutch / On-board Documentation
en natuurlijk nog een paar foto's :
mijn naam is jaap, 23 jaar oud woonachtig in omgeving Alkmaar.
gek van alles wat met motors te maken heeft, zoals de meeste hier
ik rijd ook motor, hoe kan het ook anders ook een bmw, een s1000rr
Nu de auto, ik heb dus ongeveer 2 maanden terug een bmw 525i gekocht, uit 2005 wel met start knop
en een lage kilometerstand: 124000km in hele nette staat.
ik heb al de mtec v3 leds besteld voor de angel eyes.
de volgende dingen die ik nog moet/wil doen zijn:
koplampen polijsten
styling 128 velgen
achteruit blinderen
coderen/ corner light aan en gordel reminder( had al iemand voorbij zien komen uit Almere op dit forum dus dat komt wel goed)
optielijst die ik kon vinden:
1CA
Selection Cop Relevant Vehicles
205
Automatic Transmission
302
Alarm System
415
Sunblind For Rear Window
502
Headlight Washer System
508
Park Distance Control (pdc)
522
Xenon Light
534
Automatic Air
540
Cruise Control
563
Lights Package
609
Navigation System Professional
698
Area-code 2
8SA
Country Spec. Release Of Navigation
8SP
Cop Control
8S2
Coding Of Alarm
863
Europe/dealer Directory Service
868
Language Version Dutch
877
Deletion Cross-over Operation
886
Dutch / On-board Documentation
en natuurlijk nog een paar foto's :
Re: Jaap bmw 525i e60
Het is even stil geweest na m´n aanmelding, maar er is alweer genoeg gebeurd aan de beamer.
Ik heb de koplampen laten polijsten mtec V3 geplaatst en de corner lights laten coderen:
Ook heb ik bij bmwproducts een setje eibach pro verlagingsveren besteld, De velgen heb ik al liggen nieuwe styling 128 wielen 19"' en led mistlampen zijn onderweg
Nu alleen nog even banden halen en monteren, en dan wachten op het mooie weer!
tot slot nog een foto van de andere beamer met 2 wielen
Tot de volgende update hopelijk met veren en wielen eronder
Ik heb de koplampen laten polijsten mtec V3 geplaatst en de corner lights laten coderen:
Ook heb ik bij bmwproducts een setje eibach pro verlagingsveren besteld, De velgen heb ik al liggen nieuwe styling 128 wielen 19"' en led mistlampen zijn onderweg
Nu alleen nog even banden halen en monteren, en dan wachten op het mooie weer!
tot slot nog een foto van de andere beamer met 2 wielen
Tot de volgende update hopelijk met veren en wielen eronder
-
Ben heel erg benieuwd hoe de nieuwe wielen staan. Vind ze zelf ook heel erg mooi en overweeg ze ook.
Qua comfort zou ik zelf echter liever 18 inch kiezen, dus ik ben reuze benieuwd naar jouw ervarinen!
Qua comfort zou ik zelf echter liever 18 inch kiezen, dus ik ben reuze benieuwd naar jouw ervarinen!
Hoi Jaap, welkom op de forum en gefeliciteerd met je nieuwe E60 ! Zou je me kunnen vertellen waar je die style 128 velgen hebt gekocht ? Ze lopen mooi naar binnen en dat is niet het geval bij elke merk en daarom ben ik huiverig om ze online te bestellen omdat mensen niet altijd originele foto's gebruiken in de advertentie.
Zijn ze 9j voor en 10j achter ?
Groetjes, Nes
Groetjes, Nes
Hey nes, de velgen komen bij akto vandaan in apeldoorn, daar was ik toevallig en die had toen net nog een setje hangen, enj 9j voor en 10j achter, denk dat je ze gewoon kan bestellen bij ze hoorNes schreef:Hoi Jaap, welkom op de forum en gefeliciteerd met je nieuwe E60 ! Zou je me kunnen vertellen waar je die style 128 velgen hebt gekocht ? Ze lopen mooi naar binnen en dat is niet het geval bij elke merk en daarom ben ik huiverig om ze online te bestellen omdat mensen niet altijd originele foto's gebruiken in de advertentie.
Groetjes, Nes
Eindelijk de foto´s van de velgen en verlaging, zitten er al een maandje op maar had ff geen tijd/ zin om achter de computer te kruipen
Ook nog een aux kabel ingebouwd en de kleppendekselpakking vervangen!
wat ik nog wil/moet doen aan de auto:
Ramen verder blinderen
sierlijsten laten wrappen
paar dingen coderen
misschien toch een M-pakket om het af te maken
verder rijd de auto geweldig en ben ik er natuurlijk hartstikke blij mee.
Ook nog een aux kabel ingebouwd en de kleppendekselpakking vervangen!
wat ik nog wil/moet doen aan de auto:
Ramen verder blinderen
sierlijsten laten wrappen
paar dingen coderen
misschien toch een M-pakket om het af te maken
verder rijd de auto geweldig en ben ik er natuurlijk hartstikke blij mee.
Nou, die verlaging en velgen staan hem super goed!! Mooie auto!
Geen problemen met aanlopen aan de achterkant??
Een M-pakketje rondom zou hem helemaal af maken.
Succes!
Geen problemen met aanlopen aan de achterkant??
Een M-pakketje rondom zou hem helemaal af maken.
Succes!
Nee daar heb ik nog geen problemen mee gehad, nou zit ie ook nooit echt afgeladen hoor.
trouwens tips en opties zijn altijd welkom he!
Ga de wagen binnenkort nog even knap poetsen (kleinen enz), nieuw logootje voor de achterkant en misschien de interieurlijsten laten hydrodippen
thanks voor de reacties
trouwens tips en opties zijn altijd welkom he!
Ga de wagen binnenkort nog even knap poetsen (kleinen enz), nieuw logootje voor de achterkant en misschien de interieurlijsten laten hydrodippen
thanks voor de reacties
hey jaap, nette wagen!
kun je mij wat vertellen over het verbruik van deze machine?!
Jos-e90 schreef:hey jaap, nette wagen!
hey Jos sorry van de late reactie maar loopt ongeveer 1:10, snelweg nog wel wat zuiniger
UPDATE//
ik ben in de tussen tijd naar ZF in Delfgauw geweest voor een complete bakspoeling, oliewissel en meteen de differentieelolie ook maar laten vervangen, was een leuk dagje zo doordeweeks.
Je kon gewoon af en toe komen kijken hoe het ging en ze hebben een mooie wachtkamer, maar dat mag ook wel voor dat geld. hierbij wat foto's:
Na dat te laten doen heeft de auto weer een verse apk gehad zonder op of aanmerkingen.
En een oliewissel met Castrol 10W60, ook gelijk de interieurfilters vervangen:
Toen zat ik op een avond te kijken op facebook en zag ik een actie voorbijkomen van BMW Products, namelijk een origineel M-pakket
Die heb ik dus gekocht met een M-style kofferbaklip. Nu bestel ik er nog een front splitter bij (een onderlip voor de m bumper) en dan moet het van het voorjaar gespoten + gemonteerd worden.
Dat zal dus ongeveer rond april worden dat het op de auto zit.
Verder zal ik nog even een paar foto's maken van voor het pakket met standaard winterwielen, en natuurlijk na de montage van alles
Tot slot allemaal nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar en tot de volgende update/upgrade
ik ben in de tussen tijd naar ZF in Delfgauw geweest voor een complete bakspoeling, oliewissel en meteen de differentieelolie ook maar laten vervangen, was een leuk dagje zo doordeweeks.
Je kon gewoon af en toe komen kijken hoe het ging en ze hebben een mooie wachtkamer, maar dat mag ook wel voor dat geld. hierbij wat foto's:
Na dat te laten doen heeft de auto weer een verse apk gehad zonder op of aanmerkingen.
En een oliewissel met Castrol 10W60, ook gelijk de interieurfilters vervangen:
Toen zat ik op een avond te kijken op facebook en zag ik een actie voorbijkomen van BMW Products, namelijk een origineel M-pakket
Die heb ik dus gekocht met een M-style kofferbaklip. Nu bestel ik er nog een front splitter bij (een onderlip voor de m bumper) en dan moet het van het voorjaar gespoten + gemonteerd worden.
Dat zal dus ongeveer rond april worden dat het op de auto zit.
Verder zal ik nog even een paar foto's maken van voor het pakket met standaard winterwielen, en natuurlijk na de montage van alles
Tot slot allemaal nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar en tot de volgende update/upgrade