Foto's zal ik later nog even plaatsen, maar ik zal in ieder geval wat toelichting geven op mijn auto.
Ik heb hem gekocht voor... €250,-

Ik zag een advertentie staan en hij stond er in eerste instantie op voor €475,- maar heb hem voor €250,- meegekregen. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik hem helemaal niet zou gaan kopen.
Er zit nog APK op tot 28 februari 2017, dus dat is voor mij al een hele meevaller.
De teller geeft aan net ietsjes meer dan 2 ton gelopen te hebben, echter staat bij het opvragen bij het RDW "Geen oordeel". (Vind ik voor €250,- niet zo heel spannend :') )
Geen enkele optie uiteraard, geen elektrische ramen, niks.
Dakhemel laat los, zit vast met ducttape, nietjes, e.d.
Echter rijdt hij prima, koppeling zit er wel een klein beetje aan te komen.
Waarschijnlijk het grootste nadeel, de verwarming werkt niet. (Blaast alleen koude lucht)
Volgens de oude eigenaar was de kachelradiateur geknapt of iets dergelijks? (heb het niet helemaal goed begrepen, hij gaf aan tijdens het rijden koelvloeistof over zich heen te hebben gehad), deze was er nu tussen uit en doorgelust door de ANWB?
Al met al een auto met genoeg werk, ik twijfel wat ik er allemaal wel en niet aan wil laten doen, maar wellicht kunnen jullie daar mij wat advies bij geven.

Foto's zal ik later allemaal nog plaatsen!
Vragen zijn altijd welkom!