Bedankt voor de mooie plek die wij hadden Mieske

Lkr dicht bij de eettentjes. En wat een mooie Bimmers heb ik gezien, heerlijk wat een fijne dag.
@ snowWolf; die blauwe is die van mij

Even via facebook de groep zoekenStolec schreef:Die link in je onderschrift werkt bij mij niet... heb je een oplossing?mieske90 schreef:Zou die maat van jou zich willen aanmelden bij facebook groep 1-Serie Club NL?
Jullie waren ook een leuke groep om als buren te hebbenBart70 schreef:We hadden een mooi paddock met de 5 Serie Club, met leuke buren![]()
Goed georganiseerd en respect voor het hele team en alle medewerkers, ik hoorde dat er 6 man niet waren gekomen dus dit betekende nog meer druk voor de organisatie en medewerkers !
Ook de eettentjes waren stukken beter geregeld dit jaar en ik vond het een enorm succes
Graag gedaan Alexalexm34 schreef:Bedankt voor de mooie plek die wij hadden Mieske
Lkr dicht bij de eettentjes.
Tnx! Ben maar paar keer bij de auto geweest eigenlijk, verder wat rondgelopen... Is ook lastig om daar iemand aan te spreken, de gezichten achter de auto kent niet iedereen..woutervandriel schreef:Ik heb de jouwe ook nog wel zien staan Michel, zag er netjes uit! Had nog wel ff praatje willen maken maar zag je niet bij je E36..
Das raar, maar dan blijkbaar heb ik jou geblokkeerd