Theo met een witte bmw e82 :d

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Junior-x

Theo met een witte bmw e82 :d

Bericht door Junior-x » 03 okt 2016, 08:06

Hoi mijn naam is Theo. Ik heb 8 maanden terug een witte Bmw 125i e82 automaat gekocht. En ben bezig hem een beetje op te leuken. Ik wil bijvoorbeeld originele xenon koplampen inbouwen. Een supersprint uitlaat systeem er onder monteren en een M-pakket. Nu heb ik eigelijk direct al een vraag. Ik heb al een origineel setje dynamic xenon koplampen kunnen kopen. Alleen als ik de stekker er in druk, werkt het xenon gedeelte niet. Dit had ik echter al verwacht. Maar is dit slechts een kwestie van coderen, of moet ik draden gaan trekken etc. etc. Ik hoor graag groet. Theo

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Theo met een witte bmw e82 :d

Bericht door mieske90 » 03 okt 2016, 12:45

Welkom Theo,

YESS!!! weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:
Kun je wat meer vertellen over je wagen?
Ook zien we hier graag foto's ;)

Je vraag kun je het beste in het 1-Serie gedeelte stellen, daar krijg je waarschijnlijk eerder antwoord

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E82 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

Junior-x

Re: Theo met een witte bmw e82 :d

Bericht door Junior-x » 12 okt 2016, 10:24

Het is gelukt. Heb de lampen in gebouwd draden getrokken en laten coderen. Had toevallig de juiste beenruimtemodule. Ziet er super uit

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”