advies nodig!!
advies nodig!!
hallo leden
ik ben van plan na de winter een mooi setje velgen te kopen maar ik ben er nog niet uit welke.
de kleur is orient bleu en het is een coupe.
het mooist zou zijn als jullie reageren met een foto van de auto die ook orient bleu is.
mvg dannyr
ik ben van plan na de winter een mooi setje velgen te kopen maar ik ben er nog niet uit welke.
de kleur is orient bleu en het is een coupe.
het mooist zou zijn als jullie reageren met een foto van de auto die ook orient bleu is.
mvg dannyr
Re: advies nodig!!
Het mooist is wat je zelf het mooist vind....
Je kan het zo gek (en duur!) maken als je zelf wilt, dus.....
Waar dacht je aan? (16"/17"/18"/19")
Eventueel max. budget?
Je kan het zo gek (en duur!) maken als je zelf wilt, dus.....
Waar dacht je aan? (16"/17"/18"/19")
Eventueel max. budget?
www. M3 register .nl
hallo leden
ik wil rond de 1500 euro uitgeven,ik zit eigenlijk nog te twijfelen tussen 18 en 19''.
voor de rest weet ik het niet,daarom heb ik dringen jullie advies nodig
mvg dannyr
ik wil rond de 1500 euro uitgeven,ik zit eigenlijk nog te twijfelen tussen 18 en 19''.
voor de rest weet ik het niet,daarom heb ik dringen jullie advies nodig

mvg dannyr
Hoeveel waarde hecht je aan je banden dan ?? Als je setje goede 19"of 18" Michelins wilt heb je namelijk al een behoorlijk gat in je budget geslagen...
ik vind banden wel heel belangrijk,ik weet hoe duur ze zijn.
maar toch ga ik er eerst wat goedkopere erop doen,want is wel een hoop geld zo in 1 keer
zal dan achteraf dan wel meer kwijt zijn maar dat maakt me niet zo veel uit.
bedankt alvast voor jullie snelle reacties.
mvg dannyr
maar toch ga ik er eerst wat goedkopere erop doen,want is wel een hoop geld zo in 1 keer

mvg dannyr
Ik zou in ieder geval nooit bezuinigen op de banden. Dat is je contact met de weg en dus vreselijk belangrijk.dannyr schreef:ik vind banden wel heel belangrijk,ik weet hoe duur ze zijn.
maar toch ga ik er eerst wat goedkopere erop doen,want is wel een hoop geld zo in 1 keer![]()
Ooit heb ik in een leenauto (E46 touring) gereden met goedkope banden.

Is Dunlop niets voor jouw? Die zijn wat betaalbaarder dan Michelin's, Bridgestone's en Continentals maar kwalitatief bijna net zo goed.
Succes met de zoektocht!

ja zou een optie kunnen zijn.
alleen heb ik nog geen fotos waar ik om vroeg,genoeg gelult over banden enz.
hebben jullie ideeen of foto's?
mvg dannyr
alleen heb ik nog geen fotos waar ik om vroeg,genoeg gelult over banden enz.
hebben jullie ideeen of foto's?
mvg dannyr
Ik vind persoonlijk deze echt super...

Als die 1500 euro zonder banden is dan red je dat makkelijk
Incl banden gaat moeilijk worden denk ik...

Als die 1500 euro zonder banden is dan red je dat makkelijk

die vind ik ook heel mooi,zijn het bbs le mans velgen?
bedankt Griffendahl
mvg dannyr
bedankt Griffendahl
mvg dannyr
Echte BBS Le Mans kosten 3899,- voor een setje... x|
Die zijn Linea Corse Le Mans replica's, je ziet ze zo nu en dan wel eens voorbij komen op e46fanatics.com Heb daar een sponsor mij een offerte laten maken voor deze velgen. Zou $1749 kosten inclusief verschepen naar Europa. Inclusief invoerrechten en btw kom je dan op 1486 euro (wordt uiteindelijk alleen maar goedkoper, want kan ook best een iets lager bedrag op de rekening en zo
)
Heb er zelf vanaf gezien omdat ik het niet aandurfde om zo veel te rijden (50.000 km per jaar) met velgen met een gepolijste rand. Ik wist niet of ik de zelfdiscipline zou hebben om die schoon te houden. Heb uiteindelijk wel velgen uit de Verenigde Staten gekocht, maar niet deze...
Als je meer wilt weten hoe dat werkt met bestellen en invoeren enzo of je wilt ff weten hoe en waar etc... Dan stuur maar een PM.
Die zijn Linea Corse Le Mans replica's, je ziet ze zo nu en dan wel eens voorbij komen op e46fanatics.com Heb daar een sponsor mij een offerte laten maken voor deze velgen. Zou $1749 kosten inclusief verschepen naar Europa. Inclusief invoerrechten en btw kom je dan op 1486 euro (wordt uiteindelijk alleen maar goedkoper, want kan ook best een iets lager bedrag op de rekening en zo

Heb er zelf vanaf gezien omdat ik het niet aandurfde om zo veel te rijden (50.000 km per jaar) met velgen met een gepolijste rand. Ik wist niet of ik de zelfdiscipline zou hebben om die schoon te houden. Heb uiteindelijk wel velgen uit de Verenigde Staten gekocht, maar niet deze...
Als je meer wilt weten hoe dat werkt met bestellen en invoeren enzo of je wilt ff weten hoe en waar etc... Dan stuur maar een PM.
is het een aanrader om replica's te kopen zo ja welke ,want je heb ook verschillende kwalitiet erin tog?
bedankt alvast voor je reactie
mvg dannyr
bedankt alvast voor je reactie
mvg dannyr
Ik heb zelf wel een set replica's gekocht. Maar heb over die velgen eigenlijk geen slecht woord gehoord en heb er erg veel over gelezen