Velgen herstellen, randen laten polijsten?
Re: Velgen herstellen, randen laten polijsten?
Laat ze maar Schitteren die velgen! Gaat mooi staan. :pimp:
BM Double U
Ik denk inderdaad dat het zeker een verbetering zal wezen!
Er stond toen ook een set op Ebay .. En dat zag er echt heel gaaf uit! |p .. En zeker straks bij de rest van de nieuwe mods
.
Er stond toen ook een set op Ebay .. En dat zag er echt heel gaaf uit! |p .. En zeker straks bij de rest van de nieuwe mods

op die velgen zou ik het niet doen staat er niet echt bij vind ik ik vind het mooier als je het hart van de velg dan ook zwart laat spuiten dan denk ik dat het me valt
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Praatjes.. Gewoon zilver hart houden. Hier nog een fotootje op ACS type III Racing's (overigens ook mijn velgen)scooby79 schreef:op die velgen zou ik het niet doen staat er niet echt bij vind ik ik vind het mooier als je het hart van de velg dan ook zwart laat spuiten dan denk ik dat het me valt

We gaan het zien
..
Ik denk dat het heel mooi gaat staan! En uniek ..

Ik denk dat het heel mooi gaat staan! En uniek ..
- Dutch Delight
Zijn dit replica's of OEM?Jussi schreef:Praatjes.. Gewoon zilver hart houden. Hier nog een fotootje op ACS type III Racing's (overigens ook mijn velgen)scooby79 schreef:op die velgen zou ik het niet doen staat er niet echt bij vind ik ik vind het mooier als je het hart van de velg dan ook zwart laat spuiten dan denk ik dat het me valt![]()

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
De mijne zijn OEM, ja. Tot zo ver ik weet toch, er staat Ac Schnitzer op de achterkant van het hart gedrukt.
Of bedoelde je iets anders?
Of bedoelde je iets anders?