BMW F22 220i Coupé M-sportpakket
- Jurgen2016
Re: BMW F22 220i Coupé M-sportpakket
De weersverwachting voor vandaag was goed. Daarom direct mijn winterset gemonteerd
- mieske90
- BimmerPortal Team
Is dat niet een beetje vroeg?
- Jurgen2016
Volgens mij is het laatste weekend van oktober een uitstekend tijdstip om winterbanden te monteren. De weersvoorspellingen geven aan dat het geleidelijk kouder wordt.
- Jurgen2016
Vandaag heeft Hendrik van Baan Velgen 24mm Eibach Pro-Spacers op de voor- en achteras gemonteerd. Resultaat een nog sportievere look. Dankjewel Hendrik voor de snelle afhandeling . Kan nog niet veel zeggen over het rijgedrag, de tijd zal het leren.
-
Veel bladeren achter de voorspoiler grill. Kan er moeilijk bij om ze weg te halen. ziet er niet uit maar kan ook de koeling van de auto beinvloeden. Vreemd dat BMW voor een dergelijke voorbumper heeft gekozen.
- Jurgen2016
Heb er zelf geen last van. Ik denk dat je de bladeren eenvoudig zelf kunt verwijderen of kom je er niet bij?
Toevallig voor en na foto's van het resultaat?Jurgen2016 schreef:Vandaag heeft Hendrik van Baan Velgen 24mm Eibach Pro-Spacers op de voor- en achteras gemonteerd. Resultaat een nog sportievere look. Dankjewel Hendrik voor de snelle afhandeling . Kan nog niet veel zeggen over het rijgedrag, de tijd zal het leren.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Gave auto, die zo te lezen wel helemaal afgemaakt wordt
Goed bezig!
Goed bezig!
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370
Mooie dikke 2 serie
Alleen dat van die keyhole cover, snap ik niet zo
Als nou door wat voor omstandigheden je accu, of de batterij van je sleutel leeg is, kom je dus never nooit je auto meer in
En de navigatie geeft in de pro versie, echt gewoon de op/afritten en kruisingen e.d. aan.
heb zelf nooit het geluid van de navie aan staan, en let meestal alleen op de aanwijzingen tussen de tellers in het dashboard
Verder heel veel veilige km. met de Bimmer, en keep up the good work
Alleen dat van die keyhole cover, snap ik niet zo
Als nou door wat voor omstandigheden je accu, of de batterij van je sleutel leeg is, kom je dus never nooit je auto meer in
En de navigatie geeft in de pro versie, echt gewoon de op/afritten en kruisingen e.d. aan.
heb zelf nooit het geluid van de navie aan staan, en let meestal alleen op de aanwijzingen tussen de tellers in het dashboard
Verder heel veel veilige km. met de Bimmer, en keep up the good work
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl