compactbeamer f21 116D

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
compactbeamer
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2016, 14:10

compactbeamer f21 116D

Bericht door compactbeamer » 08 nov 2016, 11:06

Hallo,

Ik rij al zo’n dikke 12 jaar BMW.
Ben ooit begonnen in een E46 Compact 118 diesel, een heerlijke wagen waar ik dan ook vele kilometers door binnen- en buitenland mee heb gereden. Maar toen kwam de E81 uit, en ik had een goede band met de dealer, dus….de Compact werd ingeruild voor een fraaie E81 met vele opties, maar wel een 118i, dus benzine, en dat beviel toch niet helemaal.
De actie waarbij BMW een “gratis” automaat leverde gaf de doorslag om in 2012 toch maar weer over te stappen naar diesel. Mijn huidige F21 116d met automaat dus.
Ik moet zeggen dat ik al die jaren met volle tevredenheid heb genoten van de vele kilometers, maar helaas begint de F21 toch wat kuren te vertonen die ik niet bij een BMW zou verwachten.

Ik noem;
de krakende deuren (een veel gehoorde klacht waar telkens maar kortstondige oplossingen voor gevonden worden)
Aanlopende interieur ventilator (klinkt heel erg goedkoop)
En nu sinds kort het defecte LED-achterlicht wat waarschijnlijk zo’n 300 euro gaat kosten omdat de gehele unit vervangen moet worden.
Ik hoop van harte dat de F21 er niet voor gaat zorgen dat mijn mening over BMW gaat veranderen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Laatst gewijzigd door compactbeamer op 20 nov 2016, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Ovanjole
Berichten: 931
Lid geworden op: 22 jan 2014, 15:22

Re: compactbeamer f21 116D

Bericht door Ovanjole » 08 nov 2016, 15:12

Hallo Jos,

welkom op het forum!
Ik deel je mening eigenlijk ook, maar dan niet alleen over bmw, maar bij alle nieuwe autos lijkt de kwaliteit toch wat minder te worden. We weten allemaal nog de tijd dat bv een mercedes niet te slopen was toch? :)
anywayz, leuke historie van bmws heb je daar! ik hoop dat de f21 niet te veel gaat tegenvallen!

ben ook wel benieuwd naar een fotootje van je wagen! als j het leuk vind kan je ook altijd een showroom van je wagen aanmaken.

verder wens ik je veel veilige km's toe en veel plezier op het forum! :duimen:

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: compactbeamer f21 116D

Bericht door mieske90 » 11 nov 2016, 20:56

Welkom Jos,

YESS!!! weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:
Hopelijk worden de klavhten verholpen en kun je weer gaan genieten :ja:.

Foto's van je wagen doen het hier ook altijd goed ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F21 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”