Telefoon in de auto?
Telefoon in de auto?
Op mijn stuur heb ik 2 knopjes (R/T en een afbeelding van een telefoonhoorn) zitten om een telefoon te bedienen. Weet iemand hoe dat werkt? Gaat dat via bluetooth of moet ik er een module inbouwen ergens?
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE
1ER REIHE
Re: Telefoon in de auto?
Dag Robby,
Ik heb precies het zelfde alleen dan in mn e46 coupé, in mijn papieren kwam ik een boekje van nokia tegen met een bluetooth code, als je via je telefoon naar bluetooth gaat en apparaten zoekt, vind hij automatisch NOKIa of iets dergelijks... voeg dan die code in, en je telefoon koppelt automatisch met de auto.. bij mij werken de knopjes op het stuur dan niet, en gaat de muziek niet uit als ik gebeld word. wel hoor je hem via een externe speaker in de auto gaan + dat er een microfoontje zit naast waar de sleutel er in moet.
Misschien heb je hier iets aan, Groetjes frank
Ik heb precies het zelfde alleen dan in mn e46 coupé, in mijn papieren kwam ik een boekje van nokia tegen met een bluetooth code, als je via je telefoon naar bluetooth gaat en apparaten zoekt, vind hij automatisch NOKIa of iets dergelijks... voeg dan die code in, en je telefoon koppelt automatisch met de auto.. bij mij werken de knopjes op het stuur dan niet, en gaat de muziek niet uit als ik gebeld word. wel hoor je hem via een externe speaker in de auto gaan + dat er een microfoontje zit naast waar de sleutel er in moet.
Misschien heb je hier iets aan, Groetjes frank
ik heb er een ULF systeem ingezet en dat werkt met de knopjes op het stuur
BMW F36 2014 435i
-
Is het met de huidige technologie (iPhone / Android telefoons) nog mogelijk deze knopjes werkende te krijgen?
En weet iemand hoe dan wel?
BMW ///M
dschneiderberg schreef:Is het met de huidige technologie (iPhone / Android telefoons) nog mogelijk deze knopjes werkende te krijgen?
Hier al antwoord op gekregen? ben wel benieuwd namelijk
-
Nee, heb nog geen antwoord op mijn vraag ontvangen...VerCouter schreef:dschneiderberg schreef:Is het met de huidige technologie (iPhone / Android telefoons) nog mogelijk deze knopjes werkende te krijgen?
Hier al antwoord op gekregen? ben wel benieuwd namelijk
Vriendelijke groet,
Diego
BMW ///M
Parrot icm unica of multican en dan werken de knopjes op stuur
-
Dank voor je antwoord!Zeevang schreef:Parrot icm unica of multican en dan werken de knopjes op stuur
Vriendelijke groet,
Diego
BMW ///M