Niveauregeling inaktiv.
Niveauregeling inaktiv.
Wie heeft er ook ooit problemen met de luchtvering, storing niveauregeling inaktiv de wagen staat Rv lager dan Lv, wat kan het probleem en of euvel zijn,luchtbalg, ventielblok??
hakiem
hakiem
-
Re: Niveauregeling inaktiv.
Welkom op het Bimmerportal Forum.
De normale gang van zaken op Bimmerportal.nl is dat mensen zich eerst even voorstellen in het Stel je voor Topic voor ze iets posten/vragen!
De normale gang van zaken op Bimmerportal.nl is dat mensen zich eerst even voorstellen in het Stel je voor Topic voor ze iets posten/vragen!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
Ik heb dit ook gehad, er zit bij ieder wiel een soort heveltje die bepaalt hoe hoog de auto staat. als dit heveltje stuk is weet de auto niet hoe hoog ie op die hoek staat en zet ie die hoek maximaal omhoog.hakiem schreef:Wie heeft er ook ooit problemen met de luchtvering, storing niveauregeling inaktiv de wagen staat Rv lager dan Lv, wat kan het probleem en of euvel zijn,luchtbalg, ventielblok??
hakiem
Als een zijde juist lager is dan normaal dan zou het de luchtbalg kunnen zijn inderdaad. uitlezen wil nog wel eens werken.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Goededag, de balgen zijn al gecontroleerd en zijn allemaal keihard, de zekeringen zijn ook helemaal goed.Dus de enigste optie blijft nog de hoogtesensor?
Ik krijg om de paar dagen ook die melding. De compressor hoor ik dan ook een heel ander geluid geven. Zodra ik de foutmelding wis dan is het weer een tijdje goed. Probeer eens de foutmelding te wissen en tijdje te gaan rijden en kijken of deze terugkomt.
Bij mij duurt het wel een paar dagen voordat de melding terugkomt. Ben er zelf ook nog niet uit wat de oorzaak is.
Controlleer voordat je de foutmelding wist te kijken wat de melding precies is. Ik heb de melding 'reservoir Pressure Remains constant, When filling of reservoir is requested'
Bij mij duurt het wel een paar dagen voordat de melding terugkomt. Ben er zelf ook nog niet uit wat de oorzaak is.
Controlleer voordat je de foutmelding wist te kijken wat de melding precies is. Ik heb de melding 'reservoir Pressure Remains constant, When filling of reservoir is requested'
Ik denk dat dit ook wel het proberen waard is.
https://www.youtube.com/watch?v=gK5hkM0iVVo
https://www.youtube.com/watch?v=gK5hkM0iVVo
Excuses voor late reactie, blijkt een aandrijfstangetje die de sensor bedient afgebroken te zijn, kosten €8,--
Waar zit deze sensor?hakiem schreef:Excuses voor late reactie, blijkt een aandrijfstangetje die de sensor bedient afgebroken te zijn, kosten €8,--
sensor zit bij R en L voorwiel, klein vierkant doosje.
Je bedoeld deze sensor? Is dat plastic stangetje afgebroken bij je? En heb je het gereapereerd voor 8 euro?? want die sensor kost 10 keer zoveelhakiem schreef:sensor zit bij R en L voorwiel, klein vierkant doosje.