Eindelijk in het trotse bezit van een BMW. Altijd andere merken gereden. Nu ik op zoek was naar een fijne automaat kwam ik bij BMW uit. Helaas een slechte start gemaakt. Ik ging er vanuit dat een BMW een luxe auto auto was, maar t.o.v. een franse of japanse auto is dit helaas niet waar.
Ik ben er inmiddel wel achter gekomen dat veel van mijn ergernissen opgelost kunnen worden (met hulp van jullie).
Voorbeeld: ik heb electrisch inklapbare spiegels, maar deze moet handmatig bediend worden. Dus niet automatisch als ik de auto op slot zet. (Waarom doen ze dit nou!?).
Voorbeeld: een auto uit 2007 met navigatie. Weergave met pijlen zodat ik niet kan zien hoe ik bij mijn eindbestemming ga komen. Het aanrijden voelt als een verrassings tocht, naar amsterdam via utrecht of den bosch???
Voorbeeld: automatische ruitenwisser die je iedere keer zelf moet aanzetten.
Kleine gemiste kansen maar oplosbaar door te herprogrammeren.
Genoeg geklaagd, want als ik rijd dan is het genieten. Daar kan geen franse of japanse auto aan tippen. Wat een wegligging. Puur genot en wat een mooie lijnen. Super gewoon!!!
Willems BMW 320 E91
Willems BMW 320 E91
- Bijlagen
-
- image.jpg (7.36 KiB) 380 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Willems op 31 okt 2016, 07:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen BMW 320 E91
Welkom hier!
Klopt een aantal zaken zijn te coderen maar wat betreft de navi heb je je wat minder goed ingelezen volgens mij. Je hebt namelijk de CCC (tot 2009 ongeveer) in Professional uitvoering (breedbeeld en kaart) en de Business (klein scherm en pijlen).
Jij hebt de CCC Business zo te horen. Ik had de Prof als eis .
De CIC is weer de opvolger en vervolgens de NBT .
Uiteraard is bovenstaande te modden maar niet voor 100 euries .
Veel plezier hier en met de bimmer
Klopt een aantal zaken zijn te coderen maar wat betreft de navi heb je je wat minder goed ingelezen volgens mij. Je hebt namelijk de CCC (tot 2009 ongeveer) in Professional uitvoering (breedbeeld en kaart) en de Business (klein scherm en pijlen).
Jij hebt de CCC Business zo te horen. Ik had de Prof als eis .
De CIC is weer de opvolger en vervolgens de NBT .
Uiteraard is bovenstaande te modden maar niet voor 100 euries .
Veel plezier hier en met de bimmer
Re: Even voorstellen BMW 320 E91
Welkom,
De elektrisch inklapbare spiegels dienen ingeklapt te kunnen worden bij het afsluiten door het knopje van de afstandsbediening langer ingedrukt te houden. Elektrisch bediende ramen of schuifdak die nog openstaan kunnen op deze wijze ook gesloten worden.
Nog een tip: Het kan zijn dat de buitenspiegel aan de bijrijderskant zich automatisch naar de stoeprand richt op het moment dat je de achteruit inschakeld. Het knopje voor het aansturen van de elektrisch buitenspiegels dient de spiegel aan de bestuurderskant aan te sturen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Verder heel veel plezier en veilige kilometers.
De elektrisch inklapbare spiegels dienen ingeklapt te kunnen worden bij het afsluiten door het knopje van de afstandsbediening langer ingedrukt te houden. Elektrisch bediende ramen of schuifdak die nog openstaan kunnen op deze wijze ook gesloten worden.
Nog een tip: Het kan zijn dat de buitenspiegel aan de bijrijderskant zich automatisch naar de stoeprand richt op het moment dat je de achteruit inschakeld. Het knopje voor het aansturen van de elektrisch buitenspiegels dient de spiegel aan de bestuurderskant aan te sturen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Verder heel veel plezier en veilige kilometers.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Willems BMW 320 E91
Sorry voor de late reactie maar alsnog welkom,
Jammer van de paar tegenvallers, hopelijk kunnen die zonder te veel moeite worden opgelost.
Meer foto’s van je wagen zien we hier graag
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren
Jammer van de paar tegenvallers, hopelijk kunnen die zonder te veel moeite worden opgelost.
Meer foto’s van je wagen zien we hier graag
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren