1e dag 318td compact duits kenteken

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Pscherpbier

1e dag 318td compact duits kenteken

Bericht door Pscherpbier » 19 nov 2016, 20:29

Dag Dames en Heren,

Sinds gisteren een BMW rijder geworden. Nou eigenlijk voor de helft. De auto is voor er bij. Rij ook een Volvo V70 D5 2005. Woon trouwens in Duitsland en daar natuurlijk ook de BMW gekocht (moet me toch een beetje aanpassen)

De eerste ervaringen zijn super hij rijdt heerlijk zo'n 2 liter td voor een dergelijke kleine auto Vorige eigenaar had een 1 serie gekocht maar vond deze toch krachter. Hoop er nog veel aan te verbouwen interieur staat me niet echt aan. Stoffen bekleding nog Casettespeler :ja: Maar daar is een goedkope oplossing voor cassettebandje met bluetooth. Mn Volvo heb ik helemaal geïsoleerd met plaklood silent coat en Silent Coat Sound Absorber absorberende platen dan klinkt je radio opeens een heeel stuk beter. Net als bij de Volvo een motorwarmer in bouwen incl. Intrieurwarmer (Defa) Zit ook een klein beetje roest aan de bijrijderskant onder aan de deur. Dus daar ga ik ook nog even mee aan de slag. Het is me wel op gevallen dat 2e handsonderdelen goedkoper zijn dan van de Volvo. Dus misschien raak ik nog verslaaft aan bmw. Nou hoop veel gebruik te maken van het forum hopen dat het net zoon gezellige club is als bij Volvo :gekdoen:

BmwE36Touring

Re: Even voorstellen 1e dag 318td compact duits kenteken

Bericht door BmwE36Touring » 20 nov 2016, 09:35

Welkom op het Bimmerportal Forum.

Zoals je misschien wel gelezen hebt zijn wij dol op foto's van een nieuwe Bimmer op het forum, als je er
nog een paar hebt zien wij deze maar al te graag tegemoet.
Altijd leuk om te lezen dat de "Duitsers" het forum ook weten te vinden :gekdoen: :duimen:
Heb je nog meer plannen behalve je interieur veranderen en het ene plekje roest aanpakken?

Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!

Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.
Vandaag is onze winterwielen meet, heb je tijd over dan ben je altijd welkom!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”