E36 racer schreef:tuurlijk zal een E46 M3 met meer dan 600 pk sneller zijn dan een eerste generatie gallardo, die hebben 510pk, als je dan niet sneller bent met een 600+pk M3 ben je wel heel sneu.
Vind de build cool, laten we daar geen misverstanden over hebben, maar 0-200 in 11 seconden, dan ben ik rijker dan Bill Gates kortom, ik geloof het niet, en dat komt deels omdat ik al is met de kit (mee) gereden heb
Tuurlijk weegt een 612 veel dat is ook alles behalve verbazend. maar 3 seconden sneller naar de 200 vanuit stilstand, dat is veel op zo een korte tijd.
80-160 al 3 sec sneller...
Ach komt ook niet op een seconde aan, feit is sneller dan een V10 -0-200 en das al geen kattepis, genoeg om bijna iedereen al het snot voor de ogen te rijden, maar hoe het van 200 nog doorramt is nog leuker eigenlijk.
Sprintjes vanaf stilstand boeien me eerlijk ook totaal niet,Heb de auto daar ook helemaal niet voor, want tis een kapperseditie (cabrio) .
Zomers heerlijk cruisen , met het dakje eraf, vrouwtje ernaast, heerlijk richting Ring om daar van de omgeving te genieten en de heerlijke weggetjes en wat is dan mooier als je gewoon op de autobahn achter die 911 aan kunt of die Ferrari, dat hoef je normaal niet eens te proberen.
Heb erg genoten van de airbox afgelopen zomer, geluid is hemels ,maar ik wou wat snellers en toch cabrio blijven rijden.
Kennis van me heeft een M50 turbo met 580 pk,als je daar inzit gaan je haren overeind staan, zon indrukwekkend is dat, op de snelweg met 120 gas erop is wheelspin en vasthouden en hopen dat je niet in de vangrail hangt, dit is heel anders, gaat en komt zo lineair dat het soms niet eens zo indrukwekkend is, totdat je aan de andere autos ziet en op de teller hoe hard het wel niet gaat.
Vooral boven de 200 is echt absurd hoe het doorstampt.
GoPro komt wel in het dashboardkastje te hangen, zal deze maand nog de 575 pully bestellen en dan vindt ik het wel zat in de cabrio.