kabels center speakers en versterker aanwezig

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
eddiexbmw

kabels center speakers en versterker aanwezig

Bericht door eddiexbmw » 07 dec 2016, 12:49

Hallo,
Ik heb een f11 met de basis audio. Ik zou graag een upgrade uitvoeren. Nu ben ik geen super audiofiel, maar vind dit wel een beetje treurig. Ik vroeg me af of de kabels voor de center speaker(mid) in het dashboard aanwezig is?

Volgens mij kun je de tweeter aansluiten op de mid net als bij de deuren en achter in het dak. Mocht dit niet correct zijn, dan hoor ik het ook graag.

Zelfde vraag heb ik ook over de versterker kabel. Is deze ook aanwezig?

Ik heb vaak gelezen dat de hifi vervangen wordt door bavsound of gladen. Voor mijn gevoel is de hifi voor mij al een enorme verbetering. 12 speakers in plaats van 6, losse tweeters en een versterker. Is er iemand die nog zo'n set heeft liggen?

Josipanikolina

Re: kabels center speakers en versterker aanwezig

Bericht door Josipanikolina » 09 dec 2016, 16:20

Besten Bmw vrienden

Ik ben in bezit van Bmw 535d bj 2011

Gisteren met starten van de auto in de ochtend uren bogon de motor te trillen als je gas geeft paar seconden
Dan draait die weer normaal

Weet iemand wat er aan de had is

Bij voorbaat dank,
Ivan

Anni

Bericht door Anni » 09 dec 2016, 16:25

Doet niet echt ter zake in dit onderwerp wel?

Marcel535i

Bericht door Marcel535i » 11 dec 2016, 10:11

Hallo Eddie,

Niet echt antwoord op jouw vraag maar ik zou de center/mid niet (gaan) gebruiken.
Ik heb zelf al veel ge-experimenteerd en heb een center/mid maar deze voegt niets toe, sterker nog hij verslechterd het stereo breedte beeld, staat bij mij dus op laag volume.
Gewoon goede compo-set in de deur met tweeter in de drie-hoek (bijv. Eton) kan je zelf doen en kost relatief niet veel.
evt. sub onder de voorstoelen, en DSP versterker, qua kabels aanleg/inbouw zou ik dan naar een inbouw center gaan.
I was Born to Move Wild .... BMW

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Audio, navigatie en iDrive”