Nog weinig gedaan aan de 1 serie.. Heb in de tussentijd een mattenset aangeschaft aangezien er geen matten in de wagen zaten en ik heb de pookknop nog vervangen. Bij de oude knop begon het verf ervan af te bladeren. Montage en demontage van de knop was nog geen minuutje werk
Verder heb ik woensdag een afspraak bij de garage staan om de motor en uitlaat even na te lopen. Vind t namelijk niet helemaal soepel en lekker klinken. Hopen dat de reparatieschade mee zal vallen
Ook zit ik met een volgend dilemma met de nieuwe wielen waar ik binnenkort mee aan de slag wil... welke band wil ik onder de 17x8,5 ga plaatsen???????? Iemand suggesties, foto's, noem maar op.. want ik ben er nog niet helemaal uit!!
De banden die er nu op zitten zijn 225-45-17. Deze vind ik persoonlijk iets te dik ogen, vooral voor aan de voorkant, dus ik zou het iets platter willen. Dan zou je komen op een 225-40-17 -> deze maat bestaat dus niet eens of een 225-35-17 -> hier is dus ook een minimale keus van een stuk of 5/6 modellen beschikbaar.. nog een beetje verder rondkijken, kom ik op een 215-40-17 uit. Op zich een mooi maatje voor de voorkant, maar wel weer getrokken... en om deze maat achter te zetten, weet niet of dat helemaal geweldig staat. En als ik achter een band neem met gelijke bandhoogte kom ik uit op een 245-35-17 band...

Voor getrokken achter niet getrokken, lijkt mij ook niet een heel fraai gezicht...
Dus als iemand goed beeld, tips en/of vergelijks materiaal heeft. Ik hou mijn aanbevolen. Ondanks vele uren zoekwerk nog geen knoop kunnen doorhakken.... Bvd!!