VT550 ///M3 project
- cjjvisserM3
Re: VT550 ///M3 project
Holy crap! Dat vermogen ziet er scary uit.
n..
Laatst gewijzigd door s54vert op 29 jan 2017, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
thx..
Laatst gewijzigd door s54vert op 29 jan 2017, 21:03, 2 keer totaal gewijzigd.
thx
Laatst gewijzigd door s54vert op 29 jan 2017, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauw, wat een pracht resultaat! Heeeeel dik, zonder over de top te gaan. Klasse! ![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
--help schreef:Wauw, wat een pracht resultaat! Heeeeel dik, zonder over de top te gaan. Klasse!
Dankje, de BBS RE-V hou ik er gewoon naast, das een set van 6500 euro en enige in de Benelux, kan ik s wisselen.
Dit is wat netter en de liefhebber zal dit meer aanspreken, ik moet even wennen, maar blijft HET wiel voor een E46 imho.
Auto is errug vies en kan niet wachten totdat het wat beter weer wordt zodat ie de weg op kan... kunnen we op zoek naar snel spul
![smile :zwaai:](./images/smilies/zwaai.gif)
Ziet er erg goed uit
heb je trouwens de motor/vermogen aanpassing ook op je kenteken staan om het eventuele gezeur van de petten te voorkomen ?
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
Hele dikke bak Pauly, CSL wielen blijven prachtig op een E46. Wist trouwens niet dat die BBS RE-V zo duur zijn...tering.
Gaat nergens over heh.. en dan is de 10J die ik heb niet eens meer te krijgen.. zijn FORGED en normaal alleen over BBS Japan te verkrijgen, Baanvelgen levert ze ook.. kost je nog dikke 6k voor 4 velgen.BimmerBob schreef:Hele dikke bak Pauly, CSL wielen blijven prachtig op een E46. Wist trouwens niet dat die BBS RE-V zo duur zijn...tering.
Heb nog nooit gedonder gehad met blauwe petten en mijn projectjes, dus niet nodig.Misschien levert mijn Vortechkitje maar 50 pk extra ipv 200.. weten zij veel..
Laatst gewijzigd door s54vert op 18 dec 2016, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
CSL velgen zijn nog altijd het mooist onder een E46 vind ik zelf,
En geen last van petten, dan bereid je de auto niet zoals het hoort
ik werd elke dag aan de kant gezet met mijn M3 toen dr tijd zowat (okok, vaak vroeg ik er ook wel om geef ik eerlijk toe, heb immers nooit boete gehad toen als ik staande werd gehouden)
En geen last van petten, dan bereid je de auto niet zoals het hoort
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
[
Laatst gewijzigd door s54vert op 29 jan 2017, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat vermogen in voorproef filmpje is niet mis zeg! Totaal andere vermogens klasse. Prachtige bak waar aan wordt gesleuteld, geen woorden maar daden. Heel erg mooi en bijzonder resultaat, top.
HHC schreef:Dat vermogen in voorproef filmpje is niet mis zeg! Totaal andere vermogens klasse. Prachtige bak waar aan wordt gesleuteld, geen woorden maar daden. Heel erg mooi en bijzonder resultaat, top.
Thx.. is nu compleet andere auto.. normale M3 is oke niet langzaam... maar dit is echt even andere koek... met name snelweg is nu echt
![:gek: :gek:](./images/smilies/gek.gif)
Zal februari of maart even wat goede videootjes schieten
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
Mooie is wel met een CF supercharger dat het ///M karakter echt blijft bestaan, met turbo help je dat finaal om zeep... nu is het gewoon of ligt er een S85 in het vooronder.. lineaire ///M karakter.. alleen met behooorlijk meer power dan stock..