Gezocht!!! BMW e60 LCI achterlichten
Gezocht!!! BMW e60 LCI achterlichten
Beste BMW liefhebbers..
Ik ben opzoek naar e60 achterlichten LCI.
Ik vind ze zo mooi dat ik ze wil heb een 535d uit 2005, dus wil lci achterlichten halen en coderen.
Is er iemand die te koop heeft?
Ik zie het vanzelf !
Bedankt alvast.
Ik ben opzoek naar e60 achterlichten LCI.
Ik vind ze zo mooi dat ik ze wil heb een 535d uit 2005, dus wil lci achterlichten halen en coderen.
Is er iemand die te koop heeft?
Ik zie het vanzelf !
Bedankt alvast.
Re: Gezocht!!! BMW e60 LCI achterlichten
Ik zag een set te koop staan op de FB groep BMW 5 serie club. Maar op MP staan vast ook wel wat setjes te koop 

Marktplaats in de gaten houden, heb deze week net zelf een origineel setje van HELLA voor de e61 op de kop getikt via marktplaats voor 170 euro met ombouw kabels.
@ivoB hoe zou die DEPO zijn die zijn niet orgineel denk je dat ze wel goede kwaliteit hebben en lang meegaan ? van HL Automotive ?
De strepen van de depo's lichten niet zo ver rond de hoek op als de originele.
Ik heb ook de originele geplaatst maar dan de OEM manier. Zodat ze correct oplichten als je bv je parkeerlichten aan één zijde opzet. Ik weet het is maar een detail maar ik wil alles origineel als het enigszins mogelijk is.
Ik heb ook de originele geplaatst maar dan de OEM manier. Zodat ze correct oplichten als je bv je parkeerlichten aan één zijde opzet. Ik weet het is maar een detail maar ik wil alles origineel als het enigszins mogelijk is.
525d E61 2007 pre-LCI
Eens vind de lampen van depo een stuk minder mooi dan die van hella, deze lichten veel beter op. ben zelf voor de hellas gegaan maar heb wel de kabels van depo gebruikt en dat werkt prima.