De M5 heft even wat minder prioriteit gehad. Ben sinds 20 maart voor het eerst vader en de

Het probleem begon nu ook bij en koude start op te duiken en niet meer alleen op hoge snelheden. Wederom naar de BMW dealer geweest en deze keer hoorden ze het geluid gelukkig. Ook ben ik erachter gekomen dat als je achtjes draait het geluid ook aanwezig is. Druk je tijdens deze achtjes de koppeling in verdween het geluid gelijk.
Wagen weer op de brug gezet en nog steeds rondom het differentieel nat. Toen pakte de monteur de ingaande aandrijfas beet en hij kon hem heen en weer bewegen. Hun conclusie eerste lager van het differentieel is kapot. Hier was ik dus aardig ziek van aangezien het differentieel gereviseerd was.
Hardemann opgebeld en de situatie uitgelegd, hij vond het vreemd, afgaande op mijn verhaal maar toen ik zei dat er ook druppeltjes olie aan het differentieel hingen was het gelijk JE HEBT GARANTIE



Differentieel gaat er dus weer onderuit en word wederom opgestuurd. Daarna gaat het inrijden dus wederom beginnen maar het probleem is gevonden en aan de oplossing word gewerkt dus ik ben er wel blij mee. Enige nadeel is dat ik even weer niet met de M5 kan rijden. Maar beter een gezonde wagen dan rijden met bijgeluiden.
Groeten,
Eric