Navigatiesysteem LCI gezocht
Navigatiesysteem LCI gezocht
Ik heb recent een 318d (facelift) gekocht met een missende navigatie. Alles mist, scherm, computer en controller. Geen idee wat er in zat. Ik wil er nu een professional systeem in laten zetten. Heeft iemand een goed idee voor een adres?
Re: Navigatiesysteem LCI gezocht
Ik heb nog een cic prof. liggen. Bij interesse kan je mailen.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Ik heb zelf net een CiC setje gekocht, heb hier een nog een CCC Prof met 8 voorkeursknoppen.
Mocht je voor weinig iets zoeken. Ik ga naar Grzegorg toe voor het inbouwen. Misschien kan hij voor jou ook iets betekenen.
Mocht je voor weinig iets zoeken. Ik ga naar Grzegorg toe voor het inbouwen. Misschien kan hij voor jou ook iets betekenen.
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
- largeproject
- Contacteer:
Heb je wel een dashboard in je auto zitten waar een navi in kan??
Jazeker, het spul is er echter in zijn geheel uit gejat. Wel netjes gelukkig. Vrijdag een date bij Source om het spul te laten inbouwen!
Alles werkt! Veel dank aan Source voor het plaatsen en programmeren. Gelijk ook een vermogensbeperking verwijderd.
Is dit nog beschikbaar?Source schreef:Ik heb nog een cic prof. liggen. Bij interesse kan je mailen.
Die unit is allang verkocht maar ik heb nog een laatste set liggen. Stuur een pb of mail als je meer info wilt.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||