MishaV 01 BMW e46 320i touring.
MishaV 01 BMW e46 320i touring.
Bij deze stel ik mij voor op dit forum na een paar jaar geen bmw gereden te hebben.
Mijn naam is Misha Vossema .
27 jaar oud en woon in Assen.
Auto`s zijn voor mij als voor zovelen altijd een hobby en passie geweest dus ben hier dan ook regelmatig mee bezig.
Mijn huidige auto`s zijn deze afgelopen zondag aangekochte 01 e46 320i touring handbak.
En voor de mooi weer dagen een 00 Lexus sc400.
Verder is mijn bmw geschiedenis vrij kort maar heb oa gereden :
94er e36 325i vanos exe coupe.
01 e39 525D facelift aut.
77er e21 318i.
Foto`s ervan zal ik nog posten.
Foto`s van de daily :
De bmw heeft nu 233.xxx km op de klok. 5 eigenaren gehad. Sinds 2003 in nederland.
De boekjes zijn ingevuld tot 197xxx km . Heb er 5 sleutels bij en een hoop onderhouds historie. Verder kwam de extra oem breedset wielen met michelin banden (6 & 7 mm profiel) en de originele radio.
De auto is vrij kaal wat opties aangaat dus wil ik er nog een aantal gaan inbouwen en wat modificaties doorvoeren de komende tijd.
Hoop hier dan ook veel te leren en info uit te wisselen.
En nog een paar foto`s van de sc400. 1uz-fe vvti 4L v8 290pk 407nm. (origineel alleen alles opgefrist)
Hopelijk voldoet het voorstel topic zo een beetje. Mocht ik iets aan moeten passen hoor ik dat graag.
Gr. Misha
Mijn naam is Misha Vossema .
27 jaar oud en woon in Assen.
Auto`s zijn voor mij als voor zovelen altijd een hobby en passie geweest dus ben hier dan ook regelmatig mee bezig.
Mijn huidige auto`s zijn deze afgelopen zondag aangekochte 01 e46 320i touring handbak.
En voor de mooi weer dagen een 00 Lexus sc400.
Verder is mijn bmw geschiedenis vrij kort maar heb oa gereden :
94er e36 325i vanos exe coupe.
01 e39 525D facelift aut.
77er e21 318i.
Foto`s ervan zal ik nog posten.
Foto`s van de daily :
De bmw heeft nu 233.xxx km op de klok. 5 eigenaren gehad. Sinds 2003 in nederland.
De boekjes zijn ingevuld tot 197xxx km . Heb er 5 sleutels bij en een hoop onderhouds historie. Verder kwam de extra oem breedset wielen met michelin banden (6 & 7 mm profiel) en de originele radio.
De auto is vrij kaal wat opties aangaat dus wil ik er nog een aantal gaan inbouwen en wat modificaties doorvoeren de komende tijd.
Hoop hier dan ook veel te leren en info uit te wisselen.
En nog een paar foto`s van de sc400. 1uz-fe vvti 4L v8 290pk 407nm. (origineel alleen alles opgefrist)
Hopelijk voldoet het voorstel topic zo een beetje. Mocht ik iets aan moeten passen hoor ik dat graag.
Gr. Misha
Re: MishaV 01 BMW e46 320i touring.
Hi Misha!
allereerst van harte welkom op het forum!
leuk om zo te lezen dat je ook met andere merken bezig bent, zie je toch stiekem wat minder onder de BMW rijders, zo'n SC is ook fantastisch!
Wat betreft je Touring en ik zeg dit niet tegen iedereen die zich net voorstelt, echt een waanzinnige combi met die CSL wielen. blijft voor mij een van de mooiste combinaties naast de Style 95 die ook onder elke E46 goed staat.
je voorstel topic is overigens ook echt een dikke
Kijk ook eens in het E46 gedeelte van het forum!
mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen betreft het forum mag je me altijd een PM sturen
Groetjes Ad (bimmerportal team)
allereerst van harte welkom op het forum!
leuk om zo te lezen dat je ook met andere merken bezig bent, zie je toch stiekem wat minder onder de BMW rijders, zo'n SC is ook fantastisch!
Wat betreft je Touring en ik zeg dit niet tegen iedereen die zich net voorstelt, echt een waanzinnige combi met die CSL wielen. blijft voor mij een van de mooiste combinaties naast de Style 95 die ook onder elke E46 goed staat.
je voorstel topic is overigens ook echt een dikke
Kijk ook eens in het E46 gedeelte van het forum!
mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen betreft het forum mag je me altijd een PM sturen
Groetjes Ad (bimmerportal team)
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
Bedankt voor de reactie! En bekende e36 zeg. Volgens mij heb ik hem naast op Facebook gezien te hebben ook eens op bimmerfest bewonderd.
Ik vind de combinatie vd touring ook erg tof daarom blijft dat voor nu ook nog wel even zo. Eerst maar eens op zoek naar wat opties. Wat er iig moet komen is een zwart lederen midden arm steun met in de middenconsole de bekerhouders.
En de knoppen voor op het stuur voor de radio bediening en de cruise control.
Verder moet ik nieuwe nieren en een ruitenwisserarm achter.
Gister de auto uit laten lijnen door een maatje van me want het stuur stond heel ietsje naar rechts omdat er wat onderdelen nog vervangen zijn bij de vorige eigenaar.
Die heeft vooral veel e30s waaronder een 318is hartge en een 30m3 en was blij verrast dat alles netjes was aan de onderkant en alle afstel punten gewoon goed gangbaar zijn.
Ik vind de combinatie vd touring ook erg tof daarom blijft dat voor nu ook nog wel even zo. Eerst maar eens op zoek naar wat opties. Wat er iig moet komen is een zwart lederen midden arm steun met in de middenconsole de bekerhouders.
En de knoppen voor op het stuur voor de radio bediening en de cruise control.
Verder moet ik nieuwe nieren en een ruitenwisserarm achter.
Gister de auto uit laten lijnen door een maatje van me want het stuur stond heel ietsje naar rechts omdat er wat onderdelen nog vervangen zijn bij de vorige eigenaar.
Die heeft vooral veel e30s waaronder een 318is hartge en een 30m3 en was blij verrast dat alles netjes was aan de onderkant en alle afstel punten gewoon goed gangbaar zijn.
Laatst gewijzigd door mieske90 op 17 jan 2017, 20:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is niet toegestaan.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is niet toegestaan.
Vandaag de 2e set velgen maar eens gewassen en opgeborgen. Toen ik toch bij mijn werkplaatsje de lexus even ging starten en alles na lopen bij beide autos .
En de beloofde foto`s van mijn vorige bmw`s. Heb nog altijd spijt dat ik de e36 weg heb gedaan. Zoveel plezier beleefd aan die auto . Oa mee naar het gardemeer in italy gereden. Maar werdt te duur en moest een diesel en dus kwam die e39er . (was toen 18/19) dus alweer een tijdje terug en de e21 was een rampenbak die ik er geniaal uit vond zien ,gekocht toen ik 23 was. En nu dan eindelijk weer een bimmer onder me kont.
Foto`s van het spul :
was hem weer voor nu haha.
En de beloofde foto`s van mijn vorige bmw`s. Heb nog altijd spijt dat ik de e36 weg heb gedaan. Zoveel plezier beleefd aan die auto . Oa mee naar het gardemeer in italy gereden. Maar werdt te duur en moest een diesel en dus kwam die e39er . (was toen 18/19) dus alweer een tijdje terug en de e21 was een rampenbak die ik er geniaal uit vond zien ,gekocht toen ik 23 was. En nu dan eindelijk weer een bimmer onder me kont.
Foto`s van het spul :
was hem weer voor nu haha.
die e21 is gruwelijk !
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
325i coupe 92' = sold
Misha,
Mooie Touring heb je! Stall Grau is dik
En jouw geschiedenis is ook niet misselijk..
Enjoy the ride!
Enjoy the ride!
Showroom:
viewtopic.php?f=29&t=51910
viewtopic.php?f=29&t=51910
- BMWf20 2.0d
Mooie E46 (remmenkleur staat prachtig!) en mooie BMW geschiedenis, welkom op het forum.....
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Misha,
geen verkeerde combi bmw als daily en een hele nette lexus als mooi weer auto
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Het was zeker een bak die wat met je deed. Voor mij persoonlijk erg belangrijk hahaBimmerBoy schreef:die e21 is gruwelijk !
Bedankt man! En ben al erg wijs met de touring.sbo schreef:Misha,
Enjoy the ride!
Had jou pagina ook even gecheckt en ja wat kan ik er van zeggen behalve
Want een 330i is gewoon het topje vd ijsberg wat de benzine versies aangaat. En weinig kilometers en veel opties dusja super dikke touring!
Ik heb alweer veelste veel plannen voor mijn eigen dus we gaan zien hoe het zich in gaat vullen.
Dankjewel . Ik vind het idee van gele klauwen wel leuk inderdaad alleen is het zoals wat de meeste mensen in mijn ogen doen helaas beun en hooguit half gedaan.BMWf20 2.0d schreef:Mooie E46 (remmenkleur staat prachtig!) en mooie BMW geschiedenis, welkom op het forum.....
wat ik daarmee wil zeggen is dat de remblokken ook deels mij zijn geverfd en de achterkant van de remklauwen niet zijn gedaan. Zelf krijg ik hier een allergische reactie van want ik ben van mening dat je dingen of goed moet doen of helemaal moet laten.
Ik ga ze wanneer het weer het toelaat voorzien van een verse laag verf en dan worden de remblokjes gewoon weer zwart gemaakt of ik krap het eraf ligt er maar net aan hoe makkelijk het eraf wil.
Bedankt voor het compliment.mieske90 schreef:Welkom Misha,
Ik zal jullie zeker vragen stellen als ik er niet uit kom of iets zoek op het forum.
En een meet lijkt me gezellig want zo leer je nu eenmaal wat gezichten achter de forum namen en hun auto`s kennen.
Al vind ik een eigen auto niet snel goed genoeg voor een meeting (meeting waardig zogezegd) dus ik maak de touring zo strak mogelijk en voor wat modificaties door.
Zal het meeting gedeelte van dit forum iig eens bekijken.
Vandaag even een heel klein dingetje gewijzigd wat voor mij een doorn in het oog was.
Namelijk de chromen kentekenplaat houder die aan de voorkant zat.
Even een nieuwe zwarte gehaald en gemonteerd. Ik vind de voorkant gelijk stukken frisser en dan zijn de nieuwe nieren nog niet eens binnen. Dit omdat de ophangpunten allemaal gaar zijn dus die moeten gelijk vervangen worden.
Verder de auto nog even weer pekel vrij gemaakt. en een wax laag gegeven.
Heb er tot nu toe een kleine 500km mee gereden en ben er als van ouds wijs mee.
Verder zit ik achter een aantal zaken aan zoals een zwart lederen middenarm steun . Achterruitenwisserarm (mijne is gebroken) en de bedienings knoppen voor op het stuur.
De rest vd kabelboom kan ik vast wel bij de dealer krijgen zodat de radio en cruise control wel daadwerkelijk bedient kunnen worden.
Nog een paar foto`s omdat ik het niet kon laten .
haha . Was hem weer.
Namelijk de chromen kentekenplaat houder die aan de voorkant zat.
Even een nieuwe zwarte gehaald en gemonteerd. Ik vind de voorkant gelijk stukken frisser en dan zijn de nieuwe nieren nog niet eens binnen. Dit omdat de ophangpunten allemaal gaar zijn dus die moeten gelijk vervangen worden.
Verder de auto nog even weer pekel vrij gemaakt. en een wax laag gegeven.
Heb er tot nu toe een kleine 500km mee gereden en ben er als van ouds wijs mee.
Verder zit ik achter een aantal zaken aan zoals een zwart lederen middenarm steun . Achterruitenwisserarm (mijne is gebroken) en de bedienings knoppen voor op het stuur.
De rest vd kabelboom kan ik vast wel bij de dealer krijgen zodat de radio en cruise control wel daadwerkelijk bedient kunnen worden.
Nog een paar foto`s omdat ik het niet kon laten .
haha . Was hem weer.
Even een nabrander. Ik zoek oem xenon koplampen zoals ik wel eens in 330i & e46 m3 gezien heb.
Heeft iemand een setje te koop ?
Hoor het graag.
Heeft iemand een setje te koop ?
Hoor het graag.
HELP!! Oke,en toen had ik mijn eerste echte probleem. Gisteravond viel mijn stuurbekrachtiging uit en trilde het stuur. Verder maakte het een vreselijk geluid. Toen ik gas gaf was alles weer normaal dus ik dacht. Stuurbekrachtigings vloeistof peil laag. Ik ga kijken. Potje zit helemaal vol maar de vloeistof hoort rood of groen te zijn en deze is zwart met metaal slijpsel erin. Ben nog langs een garage geweest en die zei hetzelfde als ik dacht. Namelijk dat mijn stuurbekrachtigings pomp aan het overlijden is. Maar zou het niet ook het stuurhuis zelf kunnen zijn? De goedkoopste nieuwe pomp die ik tot nu toe heb gevonden kost al 280ex btw dus het is een duur grapje. Maar ik ben heel wijs met deze auto en ga hem er zeker niet voor weg doen. Dus als iemand mij kan helpen of ideeën heefthoor ik het graag!