Klaas - e60 525i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
papaklaas

Klaas - e60 525i

Bericht door papaklaas » 16 jan 2017, 12:35

Hallo mijn naam is klaas Bos.Ik ben 42 jaar oud en woonachtig in Deventer en in het bezit van een BMW e60 525i bouwjaar 2006 sinds oktober 2014
Ik had nooit eerder een BMW gehad en toen maar de gok gewaagd en heb er zeker geen spijt van!Geweldige auto.
ik heb hem verder origineel gelaten,maar alleen de auto zelf laten tunen voor wat meer pk's en ze hebben me verteld dat hij ook zuiniger gaat lopen en dat klopt!Hij rijdt naar Oostenrijk met gemiddeld 140 cruisecontrol met gemak 920 km!
Zal proberen binnenkort even wat foto's te posten.
Verder hoop ik hier op dit forum een leuke tijd te hebben en eventueel antwoorden te krijgen op de vragen die ik heb.

Mvg Klaas Bos

Ovanjole

Re: Klaas - e60 525i

Bericht door Ovanjole » 17 jan 2017, 10:39

Hey Klaas,

Welkom op het forum, goed dat je je hebt aangemeld:-) fijne auto's zijn dat die e60's. Helemaal als je er weinig pech mee hebt. Heb je al problemen ondervonden met de wagen of andere plannen?
Uiteraard zijn we ook benieuwd naar wat fotootjes :ja:

Verder wens ik je veel plezier op het forum, en veel veilige kms! :duimen:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Klaas - e60 525i

Bericht door mieske90 » 17 jan 2017, 20:37

Welkom Klaas,

Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

Laat ons niet te lang in spanning wachten op de foto's ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”