Wat lager ????
Mijn hemel er is bijna geen vinger meer tussen te krijgen, dat kan echt niet fijn meer rijden lijkt me.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Is erg afhankelijk van het schroefsetje wat je hebt. Goedkope schroefsets zijn vaak hoe lager hoe stugger. Deze set blijft de veerspanning altijd hetzelfde hoe hoog of ik laag ik ook schroef tevens kan ik ook de schokbrekers nog instellen op stugheid. Maar goed daar betaal je ook voor.
Drempels zijn geen probleem op dit moment maar dit komt ook mede omdat ik rijdt met de originele velgen, als er straks wat anders onder komt dan zal dit anders zijn.
Dacht ik zoek jou ook maar eens op
Begint toch wel weer tof te worden zon e36. Touring en coupe vind ik eerlijk gezegd de gaafste modellen.
Sedan staat gaaf op die grijze velgen! Keer een M5x lepelen?
Heb 3 tourings gehad, heerlijke auto's. Denk niet dat er ooit een 6 cilinder ingooi, tenzij deze motor ooit stuk gaat maar er zit net 1,5 ton op dus verwacht niet dat dat heel snel gebeurd
6 cilinders zijn wat zwaarder in de neus maar rijden veel soepeler als een 4 cilinder, meer koppel ook onderin. Compact rijdt veel sportiever dan de rest van de modellen door de andere ophanging onder andere. Zou zo weer een compact willen.