F21 LCI 118i!
Re: F21 LCI 118i!
Beste wensen voor 2017 allemaal!
De auto stond lekker binnen afgelopen dagen ... veilig en lekker schoon
Ik heb tevens nieuwe velgen gekocht, welke het zijn geworden post ik binnenkort wel. Ben er 5-6 jaar naar op zoek geweest en enorm blij mee dat ik ze nu eigenlijk heb, origineel!
De auto stond lekker binnen afgelopen dagen ... veilig en lekker schoon
Ik heb tevens nieuwe velgen gekocht, welke het zijn geworden post ik binnenkort wel. Ben er 5-6 jaar naar op zoek geweest en enorm blij mee dat ik ze nu eigenlijk heb, origineel!
Laatst gewijzigd door --help op 13 feb 2017, 14:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Ben benieuwd! Wanneer komen ze erop?
Ik moet nog even afspreken met de man van wie ik ze heb gekocht. Ik hoop 1e of 2e week van Januari nog! Hij moest echter ze nog klaar maken, komt gewoon bij een bedrijf vandaan dus dat is wel prettig. Het gaat wel spannend worden. Banden zijn 235 voor en 255 achter ... toch een stukje breder, met lagere ET waardes. Ben benieuwd dus!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Hoeveel lager is de ET waarde dan? Banden zijn maar 10 mm breder dus dat zou op zich geen probleem moeten zijn als de ET-waarde niet meer afwijkt dan 5mm ofzo..
Nee helaas is het niet zo eenvoudig als dat, de banden zijn inderdaad maar 10 mm breder, ET waarde weet ik niet precies want dit kon niet terug gevonden worden op de velg. Het zou volgens mij ET48 moeten zijn, ik heb nu ET43 voor en achter dacht ik met de styling 383M velgen die ik heb. De velgen echter zijn ook een andere J (8.5 en 9.5 achter) waarde. Het is een stuk extremer dus, maar daar was ik ook naar op zoek. Ik hoop dat het niet nodig is, maar het is ook nog een optie om de velgen af te vrezen .... nogmaals ik hoop dat dit niet hoeft!
- Spoiler: Laat zien
Helaas kreeg ik de velgen niet passend, door de performance remmen die te breed waren. Echt enorm balen!
Wel gister een aanpassing gedaan die ik al een tijd wilde, een zwarte gril. Niet de performance nieren, maar de nieren gewrapped!
Nooit eerder gedaan, eerste paar keren gingen niet goed, handen verbrand maar het is gelúkt uiteindelijk! Aankomend weekend de ramen een tint geven ... ben benieuwd!
Wel gister een aanpassing gedaan die ik al een tijd wilde, een zwarte gril. Niet de performance nieren, maar de nieren gewrapped!
Nooit eerder gedaan, eerste paar keren gingen niet goed, handen verbrand maar het is gelúkt uiteindelijk! Aankomend weekend de ramen een tint geven ... ben benieuwd!
Kleine wijziging maar ik vind hem zelf erg gaaf ...
Voor:
Na:
Voor:
Na:
Mijn ramen zijn getint, samen met GstaR101 waar de eer naar hem gaat! Iets dat ik al een tijd wilde, vind het zelf erg gaaf staan. Het is 50% rondom geworden
Mooi gedaan die getinte ramen! Zit ik voor die van mij ook nog over te denken. Jullie hebben het zelf gedaan dan als ik het goed begrijp? Goed te doen, of is dat nog lastig?
Hij had het (veel) vaker gedaan. Is wel echt een hele kunst om (goed) te doen, ik zou het zelf niet gedaan hebben. Het zit er echt keurig op en ik ben er zeer blij mee. Aanrader! Voordeel van geen getinte ruiten bestellen (bewust gedaan) is dat voor en achter dezelfde tint kunnen hebben, geen bestelbus idee hierdoor dus!
Leuke update!
Het (vroeger zielige) enkele uitlaatje is nu dubbel;
Geluid klinkt iéts zwaarder en hij heeft vanaf 4k rpm een wat 'snerpend' geluid ... iets wat mijn 6 cylinder ook zo mooi had!
Het (vroeger zielige) enkele uitlaatje is nu dubbel;
Geluid klinkt iéts zwaarder en hij heeft vanaf 4k rpm een wat 'snerpend' geluid ... iets wat mijn 6 cylinder ook zo mooi had!
Toetje!
Ziet er TOP uit!
veel verschil dan zo een enkel pijp
Benieuwd hoe geluid hiervan is.
veel verschil dan zo een enkel pijp
Benieuwd hoe geluid hiervan is.
Ok ik denk dat ik voorlopig wel weer ff klaar ben, wauw wat rijdt dit heerlijk. Samen met de sport automaat (optie: 2TB) die hij nu heeft schakelt het echt gewéldig!
Laatst gewijzigd door --help op 17 apr 2017, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.