325i ///m sedan: Auto terug
325i ///m sedan: Auto terug
Hey allemaal, ik d8 laat ik ook eens wat plaatjes schieten
Paar weken terug gekocht, in originele staat zoals ie van de fabriek af kwam. Hier eerst maar eens wat picca's
Geplande veranderingen:
Zwarte knippers rondom
Interieurlijsten zwart
Verlagen (Koni, coilover)
Powerflex
Andere velgen
Carbon inlaat
Groetjes,
Steven
Paar weken terug gekocht, in originele staat zoals ie van de fabriek af kwam. Hier eerst maar eens wat picca's
Geplande veranderingen:
Zwarte knippers rondom
Interieurlijsten zwart
Verlagen (Koni, coilover)
Powerflex
Andere velgen
Carbon inlaat
Groetjes,
Steven
Laatst gewijzigd door Steven S op 06 nov 2009, 18:53, 14 keer totaal gewijzigd.
Re: 325i ///m sedan
Ik vind je huidige bumper way mooier als een M3 bumper Verder een mooie wagen, alleen op die wielen is hij denk ik niet uit de fabriek gekomen...
Zeer mooie Sedan zeg ... Zou zeker de bumpers niet vervangen voor iets anders, Mtech I is toch redelijk uniek .
Toch raar .. Zo vol .. En dan geen elec. ramen achter? Verder echt een zeer vette Sedan!
Toch raar .. Zo vol .. En dan geen elec. ramen achter? Verder echt een zeer vette Sedan!
Dank je, ben ook erg blij dat ik er tegenaan ben gelopen. Ik was eigenlijk voor een coupé aan het zoeken maar toen ik deze zag was ik toch verkocht.
De voorbumper is het minst belangrijke op mijn lijstje om heel eerlijk te zijn en misschien laat ik em uiteindelijk zitten ligt eraan hoe hij valt na het verlagen. Waar ik het meest naar uitkijk is als de schroefset eronder komt. Interieur heb ik eigenlijk niks over te klagen, enige wat in me opkomt is een m stuur. Kwa audio ben ik meer dan voorzien en het geluid van de 6 pitter blijft zo lekker |p
De voorbumper is het minst belangrijke op mijn lijstje om heel eerlijk te zijn en misschien laat ik em uiteindelijk zitten ligt eraan hoe hij valt na het verlagen. Waar ik het meest naar uitkijk is als de schroefset eronder komt. Interieur heb ik eigenlijk niks over te klagen, enige wat in me opkomt is een m stuur. Kwa audio ben ik meer dan voorzien en het geluid van de 6 pitter blijft zo lekker |p
Nette auto Steven!
WOW
wat een plaatje zeggen
mooie kleur, strakke velgen. Erg mooi
misschien een vrij makkelijke mooie mod:
chromium bulbs, in je knippers (voor/zij/achter) zijn ze egaal de kleur van het glas, zonder dat oranje doorheen, en als ie knippert geeft ie een mooiere kleur dan standaard.
wat een plaatje zeggen
mooie kleur, strakke velgen. Erg mooi
misschien een vrij makkelijke mooie mod:
chromium bulbs, in je knippers (voor/zij/achter) zijn ze egaal de kleur van het glas, zonder dat oranje doorheen, en als ie knippert geeft ie een mooiere kleur dan standaard.
Mooi zwart is niet lelijk!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zeu, da ziet er goe uit zech!
Hoort bij een M pakket ook geen zwarte hemel, zoals Griff die heeft :?
Hoort bij een M pakket ook geen zwarte hemel, zoals Griff die heeft :?
Ik dacht altijd van wel... :? Ik heb ook hetzelfde M-tech 1 pakket, dacht dat het daar een onderdeel van was...bjornc schreef:Hoort bij een M pakket ook geen zwarte hemel, zoals Griff die heeft :?
- Spoiler: Laat zien
Mooie auto zeg! gefeliciteerd.. maar die M5 wielen zijn toch niet standaard hor!
en je hebt Harman Kardon.. Daar zou ik echt mn leren interieur voor willen omruilen dat lijkt me zo geweldig!
en je hebt Harman Kardon.. Daar zou ik echt mn leren interieur voor willen omruilen dat lijkt me zo geweldig!
Wederom dank voor alle super reacties
De voorlampen zijn dezelfde kleur als de xenon :?
Als het goed is zijn de achter- en zijlichten er binnen een paar dagen, zal dan uiteraard weer nieuwe pics maken. Zometeen ff nieuwe voorknippers bestellen en misschien zijn die dan ook voor het weekeinde binnen.
Helaas hebben de velgen wel veel beschadigingen en de grondlaag komt erdoor. Ik heb zo'n vermoeden dat de vorige eigenaar een erge poetser was, de alu delen van de motor hebben aanslag en zijn waarschijnlijk vaak schoongemaakt waardoor de beschermlaag weg is.
Ik heb trouwens geen idee waarom ie geen zwarte hemel heeft, het is dacht ik een extra optie voor het interieur. In het boekje staan alleen M Fahrwerk en Aerodinamikpaket en Sportsitze, hij heeft wel een sportstuur maar geen M stuur dus ik vermoed niet het M interieur. Zal vanaaf eens een foto maken van het boekje.
De voorlampen zijn dezelfde kleur als de xenon :?
Als het goed is zijn de achter- en zijlichten er binnen een paar dagen, zal dan uiteraard weer nieuwe pics maken. Zometeen ff nieuwe voorknippers bestellen en misschien zijn die dan ook voor het weekeinde binnen.
Helaas hebben de velgen wel veel beschadigingen en de grondlaag komt erdoor. Ik heb zo'n vermoeden dat de vorige eigenaar een erge poetser was, de alu delen van de motor hebben aanslag en zijn waarschijnlijk vaak schoongemaakt waardoor de beschermlaag weg is.
Ik heb trouwens geen idee waarom ie geen zwarte hemel heeft, het is dacht ik een extra optie voor het interieur. In het boekje staan alleen M Fahrwerk en Aerodinamikpaket en Sportsitze, hij heeft wel een sportstuur maar geen M stuur dus ik vermoed niet het M interieur. Zal vanaaf eens een foto maken van het boekje.
Heel mooie Sedan!
M-Tech I is echt erg mooi en uniek. Echt zo laten hoor
Wat ook mooi bij het M Pakket past, is een M stuur... (De benodigde ronde airbag heb je al)
Trouwens, ombouw naar een breedbeeld navigatie scherm is misschien ook wel de moeite waard.
M-Tech I is echt erg mooi en uniek. Echt zo laten hoor
Wat ook mooi bij het M Pakket past, is een M stuur... (De benodigde ronde airbag heb je al)
Trouwens, ombouw naar een breedbeeld navigatie scherm is misschien ook wel de moeite waard.
www. M3 register .nl
Hey zeg... Mag mijn auto nog een beetje uniek blijven Bertus...
Bertus hebbie een mindlink met mij?
Ik zat al aan een M stuur te denken, de normale of M3 met de aparte stiksels. Breedbeeld ook, alleen wil ik dan eerst mijn mk3 wisselen voor mk4 en natuurlijk moeten de centjes weer binnenkomen. Komt een verhuizing aan binnenkort
Ik zat al aan een M stuur te denken, de normale of M3 met de aparte stiksels. Breedbeeld ook, alleen wil ik dan eerst mijn mk3 wisselen voor mk4 en natuurlijk moeten de centjes weer binnenkomen. Komt een verhuizing aan binnenkort