V-maxx schroefsetje.
Heel goede kwaliteit in vergelijking met de prijs
Koni, normaal of schroefset
- marcovandaar
Re: Koni, normaal of schroefset
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
-
en hoe stug zijn ze dan?marcovandaar schreef:V-maxx schroefsetje.
Heel goede kwaliteit in vergelijking met de prijs
Ik reed vnvnd achter een e36 met vmax set.. lag errrrrrug laag. maar ik zag vanuit mijn auto dat ie echt stug was.
- marcovandaar
ja is wel stug, maar niet om te zeggen dat je helemaal stuitert.
als je echt voor comfort wil gaan en toch een sportieve look, dan moet je eibach pro veren er onder steken (die ik overgens te koopheb (3 maanden oud) omdat ik nu v-maxx heb),maar dan ligt hij niet zo laag.
als je echt voor comfort wil gaan en toch een sportieve look, dan moet je eibach pro veren er onder steken (die ik overgens te koopheb (3 maanden oud) omdat ik nu v-maxx heb),maar dan ligt hij niet zo laag.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
-
Klopt maar ik heb 2ton op de klok. Ik ga dus niet alleen veren vervangen. Ik moet veren en dempers.marcovandaar schreef:ja is wel stug, maar niet om te zeggen dat je helemaal stuitert.
Ik vind zelf de weitec set mooier liggen als de eibach. Weitec ligt net iets strakker.
Als je weitec veren met Monroe Reflex dempers combineert heb je een lage auto die eigenlijk ook super comfortabel rijdt. heb in een e36 en een e46 met deze set gereden. Voorral de e46 reedt echt verassend goed.
Monroe reflex is echter geen verkorte schokdemper volgens mij. Ik weet dus niet of deze wel goed bestand is voor verlagingsveren.. Ik ben opzoek naar info omtrend deze combinatie of in iedergeval monroe reflex in combinatie met verlagingsveren. Aangezien ik nogal wat km rij wil ik ook dat ze over een jaar nog goed zijn....
Daarom keek ik ook naar de Complete weitec set met bijbehorende schokdemper.. maar ben bang dat dat behoorlijk stug wordt.
Waarom neem je dan geen rode koni's? Die zijn comfortabel en hebben een hele goede wegligging.