Van stof naar leer in mijn BMW

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Kronos

Van stof naar leer in mijn BMW

Bericht door Kronos » 31 mar 2017, 12:53

Ik heb in mijn F11 stoffen bekleding en wil deze omzetten naar leer. Grote probleem is echter zoals wellicht bekend dat er veel geld gaat zitten in extra bekabeling, coderen etc.

Nu zag ik dat je ook nieuwe originele leren bekleding kan kopen om de stoel opnieuw te bekleden. Heeft iemand hier ervaring mee en zou dit ook om te zetten zijn vanaf een gebruikte leren set stoelen?
BWM F11 520d Touring
Lotus Elise S2

Afbeelding

Source

Re: Van stof naar leer

Bericht door Source » 01 apr 2017, 09:54

Niet doen, koop een compleet lederen interieur. Het kost wat meer geld maar als het er eenmaal in zit 8)
Inbouwen en coderen kan ik voor je doen. Ik heb recentelijk een comfort setje ingebouwd waarbij de auto geleverd was met een standaard stoffen interieur.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Kronos

Bericht door Kronos » 01 apr 2017, 13:02

Ik heb begrepen dat er ook bedrading getrokken moet worden van voor naar onder de stoel. Kan dit eventueel zelf maar er is nergens een DIY voor te vinden.

Ik kan het bij mij in de buurt ook in laten bouwen alleen dan gaan we richting de 800e en dat is mij iets teveel vandaag mijn idee op de hoezen te wisselen of wellicht onderstel ombouwen.
BWM F11 520d Touring
Lotus Elise S2

Afbeelding

Source

Re: Van stof naar leer in mijn BMW

Bericht door Source » 02 apr 2017, 21:44

Die 800 euro is enkel voor het inbouwen? Dus de kosten van het interieur komen er dan nog bij?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Kronos

Re: Van stof naar leer in mijn BMW

Bericht door Kronos » 03 apr 2017, 21:02

Ja, inbouw incl de bedrading en coderen/software
BWM F11 520d Touring
Lotus Elise S2

Afbeelding

gk5

Bericht door gk5 » 04 apr 2017, 21:56

Kronos schreef:Ik heb begrepen dat er ook bedrading getrokken moet worden van voor naar onder de stoel. Kan dit eventueel zelf maar er is nergens een DIY voor te vinden.

Ik kan het bij mij in de buurt ook in laten bouwen alleen dan gaan we richting de 800e en dat is mij iets teveel vandaag mijn idee op de hoezen te wisselen of wellicht onderstel ombouwen.
Wat een prijs :gek:
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Styling”