Past deze velgenmaat onder mijn BMW 1-Serie F21?
Past deze velgenmaat onder mijn BMW 1-Serie F21?
Ik heb een f21 en wil graag nieuwe velgen.
19 inch 8.5J en et35, past dit of gaat dit aanlopen?
Heeft iemand hier ervaring mee? Want op internet vind ik nog weinig over velgenmaten voor de nieuwe 1 series.
19 inch 8.5J en et35, past dit of gaat dit aanlopen?
Heeft iemand hier ervaring mee? Want op internet vind ik nog weinig over velgenmaten voor de nieuwe 1 series.
Re: Past deze velgenmaat?
Dat gaat aanlopen ja.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
- esmeroglan18
Beste Wienuh,
Toevallig kan ik een antwoord op jouw vraag geven. Vandaag heb ik een 19 inch breedset laten zetten onder mijn f20. Het betreft de m performance velgen met de maten:
8,5jx19 inch/9,5jx19 inch BREEDSET
Steekmaat: 5x120
Et: 35
van dit:
naar:
Ik weet trouwens ook wel een adresje voor je waar je deze kunt krijgen voor een zeer mooie prijs. Als je interesse zou hebben dan hoor ik dat graag.
Toevallig kan ik een antwoord op jouw vraag geven. Vandaag heb ik een 19 inch breedset laten zetten onder mijn f20. Het betreft de m performance velgen met de maten:
8,5jx19 inch/9,5jx19 inch BREEDSET
Steekmaat: 5x120
Et: 35
van dit:
naar:
Ik weet trouwens ook wel een adresje voor je waar je deze kunt krijgen voor een zeer mooie prijs. Als je interesse zou hebben dan hoor ik dat graag.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Heb je geen last met aanlopen als er iemand achterin zit? Ze steken wel erg veel naar buiten aan de achterkant.
En hoe zit dat met max in- en uitdraaien van de voorwielen?
En hoe zit dat met max in- en uitdraaien van de voorwielen?
Ziet er gelikt uit ik heb zelf ondertussen de m performance velgen in 18 inch, omdat ik 9.5j met et35 niet aandurfde.
Wat voor banden heb je eronder zitten? En heb je ook een foto vanaf de zijkant? Lijken inderdaad achter uit te steken!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
- esmeroglan18
Dat ze uitsteken is iets waar ik bewust voor heb gekozen omdat ik dat eigenlijk wel mooi vind.
Met 2 mensen achterin lopen ze trouwens niet aan, vandaag nog getest. Als banden heb ik er accelera banden op laten zetten, de bandenboer raadde ze aan voor deze velgen.
Met 2 mensen achterin lopen ze trouwens niet aan, vandaag nog getest. Als banden heb ik er accelera banden op laten zetten, de bandenboer raadde ze aan voor deze velgen.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.