Stiekem ben ik best wel trots op mijn auto, dus vandaar dat ik 'm hier nog een keer (gedeeltelijk) deel. Als het niet mag graag even zeggen
Ik heb de auto overgenomen van een automonteur die de auto 10+ jaar in zijn bezit heeft gehad en recentelijk een 335i e92 heeft gekocht. Een hoop dingen onder de motorkap zijn nog gloednieuw, zoals de waterpomp, aircopomp en een aantal pijpen (ik weet niet precies hoe alles heet, mijn excuses).
Mijn BMW heeft zo’n 240dkm gelopen en daar heb ik er in de afgelopen 2,5 maanden ongeveer 2500km’s aan toegevoegd.
Op dit moment staat mijn auto nog op winterbanden met steelies. Ik wil denk ik wel in de toekomst zomerbanden aanschaffen met een leuk setje velgen. Wat ik erg mooi vind zijn de e39 m5 velgen, ik las op internet dat deze niet passen onder een e36. Iemand tips?
'Mod-list':
- Interieur lampen en kofferbak verlichting vervangen voor LED. Ik vond de normale lampjes veel te dim, via ebay heb ik wat lampjes gescoord. Eventueel kan ik voor de geinteresseerde wel een foto en link plaatsen. Het kostte me ongeveer een tientje denk ik voor het gehele interieur (mapleeslamp, 2x lampjes achterbank + kofferbak). De module voor het lampje in het dashboardkastje was incompleet. Het pinnetje is weg die ervoor zorgt dat de lamp aan/uit gaat na het openen van het kastje
- Indianapolis Pro in het rood + een grom audio module met USB, aux en sd-kaart. Er zat een cassette radio in van BMW (precieze type weet ik niet uit mijn hoofd). Deze heb ik dus vervangen. Toen ik de originele radio eruit haalde brak de antenna kabel af want deze zat vastgeplakt met tape aan de plug. Deze moet ik nog steeds vervangen en ook moet ik nog de microfoon en gps-antenna aansluiten.
Mijn plannen:
- Zomerbanden
- De aux/usb module in de middenconsole plaatsen. Deze is onderweg en ga ik tegelijkertijd met mijn microfoon + gps antenna plaatsen (halve dashboard moet uit elkaar, dus doe ik dit liever tegelijk). Het komt er zo uit te zien:
- Auto wassen en een poetscursus nemen. Ik vind het best wel leuk om mijn auto te poetsen etc, maar het ziet er niet heel mooi uit als ik het doe
- Deurpanelen fixen, deze laten een beetje los en blijven na een flinke tik weer even zitten. Ik heb al de plastic dingetjes gekocht (via ebay) die je deurpaneel aan je portier vastmaken. Ik moet alleen nog ff de tijd nemen om ze allemaal te vervangen.
Genoeg gepraat, het is tijd om wat foto’s te delen.
Sommige foto's zijn van erg slechte kwaliteit omdat deze via de snapchat app zijn opgeslagen. De rest heb ik gemaakt met mijn iPhone 6, deze zijn ook niet al te best dus.
Inderdaad, het is een handbak!
Edit 12-04-2017:
Optielijst:
Vehicle options
S243 Airbag for front passenger
S277 BMW LA wheel/double spoke
S320 Deleted, model lettering
P337 M Sports package
S362 Vent window, electric, rear
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S473 Armrest front