Zeker zeker, voordat ik 'm kocht had ik ook de optielijst opgevraagd. Ik zal de startpost even updaten!Tim N schreef:@TS ziet er uit als een basis waar je zeker een mooie coupe van kunt maken, gefeli met je aanwinst.
Kleur is als ik het zo zie geen carbonschwarz. Dat werd niet geleverd op de E36. Ik ben er nagenoeg zeker van dat het cosmosschwarz is. (en geen diamantschwarz LJ )
Verder eens met degenen die 17" en origineel E36 aan bevelen. Dat houd het netjes en origineel ogend.
(wel zou ik de spiegels vervangen voor of echte M3 exemplaren of een set std. spiegels.
Leuke gimmick als je het nog niet kent is de optielijst van je eigen auto opvragen bimmer.work (en nog leuker dan hier posten ) Het lijkt iig een behoorlijk in de opties samengestelde auto zo op de foto's. Altijd leuk om te weten wat er origineel op zat en wat later gemonteerd is door andere eigenaren. (of althans, dat soort dingen heb ik dan weer lol aan in deze hobby )
Weet je toevallig wat voor spiegels er nu opzitten? Ze lijken wel (erg) op de m3 spiegels zo te zien. Bij mijn uitvoering draaien alleen de spiegelglazen en niet de spiegels zelf, hoort dit? Wel moet ik zeggen dat ik de afwerking van de spiegel montage best wel lelijk vind
Ik zal kijken of ik er een foto van dichtbij van kan schieten.
Goed om te weten over de steekmaten, de vorige eigenaar had trouwens ook een tijdje met M3 csl replica's gereden. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan opzoeken.Tim N schreef:Sorry maar dat is dus pertinent niet waar. 8,5J ET 40 gaat prima passen voor.michel3171 schreef:Zullen misschien iets uitsteken, maar dat zal niet veel zijn!
10J ET38 gaat zonder behoorlijke maatregelen zeker niet passen. Dit komt nl zowel 20mm naar buiten als 20mm naar binnen in vergelijk met std E36 M3 velg. Dus dat "iets" uitsteken kun je wel stellen
p.s. woont de topicstarter toevallig in Arnhem?
In januari heb ik deze auto overgenomen van een automonteur die in Velp woont (in de buurt van Arnhem dus). Het kan dus zijn dat je 'm daar hebt rond zien rijden
Goed om te wetenmichel3171 schreef:Is natuurlijk net hoe je t bekijkt, "een beetje" is een subjectief begrip, en ik vindt zelf dat 20mm uitsteken (ik had t over naar buiten uitsteken) niet veel is. De mijne steken 40mm uit, dat vindt ik dan wel weer veelTim N schreef:Sorry maar dat is dus pertinent niet waar.
Wat vinden jullie trouwens van de e39 m5 velgen zoals op de vorige pagina te zien is? Ik vind dit persoonlijk best wel mooi
En het wordt toch wel tijd om te gaan switchen naar zomerbanden ipv winterbanden
Ik zit te twijfelen of ik de nieren weer origineel ga maken, nu zitten er van die aftermarket zwarte nieren op hmmm