Adriaan stelt zich voor; 420D Gran Coupe besteld

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
MrP06

Adriaan stelt zich voor; 420D Gran Coupe besteld

Bericht door MrP06 » 16 apr 2017, 11:53

Dag allen,

Mijn naam is Adriaan, woonachtig in de provincie Zeeland. Ik rijd een witte bmw 320ed automaat van januari 2014. Wat zit erop? high executive, sportline, individueel leer (wit!!), getinte achterruiten, 17" velgen. Ik heb nu 184K op de klok.
Begin februari heb ik een nieuwe besteld. Een 420D gran coupe. Wat zit erop? M sport pakket, Automaat, high executive, 19" velgen, getinte achterruiten en en en en en ik heb gekozen voor lakkleur P06! Hierdoor was er geen geld meer over voor individueel leer :rolf: Maakt niet uit, alcantara stoffen sportstoelen zitten ook heerlijk.

Vraag, wie heeft deze kleur ook? En wie heeft geen enkel idee hoe P06 eruit ziet? Hehe

Ik denk dat ik Vossen wheels type VFS eronder ga leggen, in donker antraciet. Not sure yet.

Over 3-4 weken wordt hij geleverd en ik zal jullie wel wat foto's laten zien...tenzij jullie er niet op zitten te wachten, dan ga ik wel naar een ander forum :tong:

Vrolijk Pasen!
Adriaan

MrP06

Re: Adriaan stelt zich voor; 420D Gran Coupe besteld

Bericht door MrP06 » 17 apr 2017, 09:56

Okay dan, omdat niemand het weet, kleur P06 heet ook wel Grau Schwarz en is een "special request optie" van €4271.
Ik heb geprobeerd foto's te uploaden van m'n huidige BMW maar dat lukte niet wegens overschrijden bestandslimiet??
Wat me opvalt is dat er nauwelijks 4 serie topics zijn op dit forum. Behoor ik niet tot de doelgroep?

LtCoolerooney

Bericht door LtCoolerooney » 17 apr 2017, 10:40

Hier is een DIY over hoe je foto's kan plaatsen dmv een externe uploadsite
http://s873.clustered.nl/forum/viewtopi ... 643d921ca0

Wat betreft het weinig aantal topics van de 4-serie is denk ik meer dat de meeste mensen die een 4 rijden zich niet op het forum bevinden. En omdat deze zo nieuw is er weinig technische problemen mee zijn of deze opgelost worden bij de dealer ipv dat mensen zelf gaan sleutelen en om hulp vragen.
Ook is de 4 an sich al een supermooie auto dus worden er weinig kleine upgrades aan gedaan om echt een showroomtopic over te beginnen. Dit gebeurt bij oudere modellen veel meer.
Maar laat dat je niet stoppen van je eigen topics te starten. Ooit moet er een beginnetje komen toch? <:

Lex_b3

Bericht door Lex_b3 » 18 apr 2017, 15:26

Welkom! Je hebt mij in ieder geval erg nieuwsgierig gemaakt met de kleurcode! Heb stiekem gegoogled, maar kan niets vinden.. :whistle:

Verder sluit ik mij aan bij bovenstaand!

MrP06

Bericht door MrP06 » 18 apr 2017, 21:17

Dag Lex! Het is de M4 GTS kleur. Mijn dealer kwam ermee toen ik om iets exclusiefs vroeg. Hij zei dat er bij zijn bedrijf nog nooit een in die kleur was verkocht. Ik was bij een andere dealer voor een beurt en die verkoper had ook nog nooit van P06 gehoord. Weer een andere dealer, in Noord-Holland, waar een vriendinnetje haar BMW X1 had besteld, had ook nog nooit van P06 gehoord.
Ik heb het dus nog niet in het echt gezien, alleen op plaatjes via google. Deze week arriveert m'n 4 in NL, volgende week bij de dealer en dan gaat hij hem asap afleveren. Ik heb overigens ook zwarte randen om de nieren...

Ik vind dat uploaden van plaatjes wel een gedoe hoor...

Fijne avond!

Lex_b3

Bericht door Lex_b3 » 19 apr 2017, 11:05

Heb je toevallig een website oid waar je foto's wel eens naar upload? Flickr, picasa of dat soort dingen wordt vaak gebruikt om vakantiekiekjes te uploaden in een album zodat familie, vrienden en dergelijke hier ook naar kunnen kijken.

De fout die meestal wordt gemaakt is dat men ervan uitgaat dat op een forum foto's geupload kunnen worden. Op je avatar na, zijn alle foto's in posts etc. alleen maar linkjes naar de website waar de foto te zien is. De link die hierboven wordt gegeven lijkt wat gedateerd, maar nog steeds van toepassing!

BmwE36Touring

Bericht door BmwE36Touring » 20 apr 2017, 15:03

Welkom op het Bimmerportal Forum.

Wij zitten met smart te wachten op foto's..... Een how to over foto's plaatsen kun je hier even lezen en kijken

Mocht je nog vragen hebben over iets dan kan je altijd terecht bij een van de moderators
Zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven!

Veel lees plezier hier op het forum. Misschien zien we jouw en je Bimmer een keer op één van onze meetings/events.

Zoals je misschien wel gelezen hebt zijn wij dol op foto's van een nieuwe Bimmer op het forum, als je er
nog een paar hebt zien wij deze maar al te graag tegemoet.

PS heb het onderwerp aangepast om het overzicht te behouden.
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

MrP06

Bericht door MrP06 » 14 mei 2017, 15:16

Dag allen,

Vorige week vrijdag heb ik hem opgehaald en na een week rijden, ben ik nog altijd super blij met m'n BMW. De kleur is echt waanzinnig, in het echt nog veel mooier dan op de foto's. Afhankelijk van de lichtinval zit er zwart in, donker grijs, paarsig, dan weer een zie ik een tint bruin... ik kan er echt uren naar kijken haha :love:
De lijn is echt zó mooi en hij rijdt zo heerlijk: King of the road!

Fijne zondag, groeten,
Adriaan

BmwE36Touring

Bericht door BmwE36Touring » 14 mei 2017, 22:08

Pfff :gek:
Die kleur is idd mooi om te zien, zeer benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet!

Veel rijplezier toegewenst :driving:

Mits je nog foto's hebt van de binnenkant, hou ons niet langer in spanning :duimen:
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<

Lex_b3

Bericht door Lex_b3 » 19 mei 2017, 12:21

Mooi kleurtje ja!!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”