Diefstal beveiligen
Diefstal beveiligen
Ik wil graag weten hoe ik het beste mijn f20 kan beveiligen tegen diefstal, daar mijn vorige BMW gestolen is....
Ik dacht zelf om via een schakelaartje de startmotor te onderbreken maar dit zal dan in de stuurstroom moeten gebeuren omdat er anders een te hoge stroom door de schakelaar gaat vloeien.
Wie weet hier raad mee..?
Ik dacht zelf om via een schakelaartje de startmotor te onderbreken maar dit zal dan in de stuurstroom moeten gebeuren omdat er anders een te hoge stroom door de schakelaar gaat vloeien.
Wie weet hier raad mee..?
-
- Contacteer:
Re: Diefstal beveiligen
Beter je obd verplaatsen en je originele als dummy laten zitten.
Er staat hier ergens een topic over.
Er staat hier ergens een topic over.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Ik heb zelf een aantal alarmen ingebouwd in een aantal bmw's op m'n werk.
Startonderbreker van technocon heb ik goeie ervarimgen mee, kun je de auto alleen nog starten als je een pasje hebt dienbij de startonderbreker hoort.
Zou ik eventueel ook kunnen leveren incl inbouw.
Startonderbreker van technocon heb ik goeie ervarimgen mee, kun je de auto alleen nog starten als je een pasje hebt dienbij de startonderbreker hoort.
Zou ik eventueel ook kunnen leveren incl inbouw.
Er moet toch ook een eenvoudigere manier moeten zijn. Ik wil hem graag hardware matig beveiligen, dit lijkt mij de beste oplossing omdat je dan aan al die software trukjes niks hebt.
Kan iemand mij aan een stuurstroom schema helpen ?
Kan iemand mij aan een stuurstroom schema helpen ?
-
- Contacteer:
Disclock stuurslot een optie voor je??
Ik wil eigenlijk gewoon dmv een schakelaar de mogelijk tot starten beïnvloeden. Al heb je dan voorwaarden om hem te starten, zonder schakelaar lukt het dan nog niet....
Ik denk als je dagelijks een slot op je lederen stuur moet aanbrengen, dat je na een half jaar een nieuw stuur nodig hebt....
Ik denk als je dagelijks een slot op je lederen stuur moet aanbrengen, dat je na een half jaar een nieuw stuur nodig hebt....
- jwbakkenes
Dan zou ik kiezen voor een bearlock, dan gaan ze er echt niet mee weg.
Als je ze belt voor jouw F20 dan weet je wat het kost, in de lijst die ik gevonden heb staat hij er (nog) niet bij.
https://www.bearlock.nl/Home.html
Als je ze belt voor jouw F20 dan weet je wat het kost, in de lijst die ik gevonden heb staat hij er (nog) niet bij.
https://www.bearlock.nl/Home.html
Ik ga morgen eens bij in inbouwcentrum langs, kijken of hun mij wijzer kunnen maken...
Ik zag dat er ook OBD locks verkrijgbaar zijn zodat ze deze ook niet kunnen misbruiken.
Morgen weten we meer.
Alvast bedankt voor de moeite
Ik zag dat er ook OBD locks verkrijgbaar zijn zodat ze deze ook niet kunnen misbruiken.
Morgen weten we meer.
Alvast bedankt voor de moeite