Witte BMW X1 28I/ Foto's !!
Re: Witte BMW X1 28I
Cool hoor, lekker bezig met je X1. Zwarte velgen en een witte auto is best mooi. Heb het zelf ook
-
Re: Witte BMW X1 28I/ Zwarte velgen
Aanstaande zaterdag kan ik mijn weer velgen ophalen bij OblivioN .
Hierbij alvast een foto
Ik ga de velgen behandelen met Wheelwax (2 á 3 lagen). Dit doe ik pas na het uitlijnen want anders plak het lood niet goed.
Tevens heb ik zwarte zij knipperlichten geïnstalleerd.
I like it.
Hierbij alvast een foto
Ik ga de velgen behandelen met Wheelwax (2 á 3 lagen). Dit doe ik pas na het uitlijnen want anders plak het lood niet goed.
Tevens heb ik zwarte zij knipperlichten geïnstalleerd.
I like it.
-
Re: Witte BMW X1 28I/ zwarte velgen
Zo. Mijn vers gespoten velgen zitten er weer onder. Ik ben erg blij met het resultaat .
Met dank aan OblivioN. Vriendelijk gozer die top kwaliteit levert . De rit van een uur en 20 minuten was het helemaal waard. Foto's !!!
Velgen behandeld met twee lagen WheelWax
Ondertussen was het al donker..
Perfect! De hele set past achterin .
Geen top kwaliteit foto's, maar goed genoeg.
Met dank aan OblivioN. Vriendelijk gozer die top kwaliteit levert . De rit van een uur en 20 minuten was het helemaal waard. Foto's !!!
Velgen behandeld met twee lagen WheelWax
Ondertussen was het al donker..
Perfect! De hele set past achterin .
Geen top kwaliteit foto's, maar goed genoeg.
Re: Witte BMW X1 28I/ Foto's !!
Ziet er goed uit! Mooie auto in real life... Keep it up!
Mooie auto.
Nu weet ik weer waarom ik op zoek ben naar een witte x1
Nu weet ik weer waarom ik op zoek ben naar een witte x1
-
Neem de tijd om een goede te vinden ! Puntje van kritiek is de Xdrive en de X1 slurpt iets meer benzine. Terug komen op de Xdrive, wanneer er te grote verschil is tussen de voorbanden- en achterbandenprofiel kan het kapot gaan. Voor de rest top auto . Ruimte, snel en mooi .
Tevens had ik mijn auto afgelopen week verlaagd met H&R veren en gelijk uitgelijnd. Ik lever weinig comfort in en het ligt nog strakker op de weg.
En ik heb d.m.v. iCarly app US light gecodeerd
i like it
Binnenkort duidelijker en meer foto's. Momenteel ben ik erg druk met mijn werk (ik verblijf nu ook in het buitenland).
Tevens had ik mijn auto afgelopen week verlaagd met H&R veren en gelijk uitgelijnd. Ik lever weinig comfort in en het ligt nog strakker op de weg.
En ik heb d.m.v. iCarly app US light gecodeerd
i like it
Binnenkort duidelijker en meer foto's. Momenteel ben ik erg druk met mijn werk (ik verblijf nu ook in het buitenland).
Bedankt voor de tip.
En dat slurpen...mijn c-max flexi fuel loopt in de stad 1 op 9 en op de snelweg 1 op 14 als ik heel zuinig rij dus wat verbruik betreft ga ik er niet op achteruit denk ik.
De bedoeling was een 1.8 of 2.0 s-line.
Maar wel met wat leuke opties.
Ik ben gewaarschuwd op de ford club dat de x1 rijd als een zwabber door slechte wegligging maar dat zal wel meevallen,ik hoef geen haakse bochten te maken.
Ik vind hem gewoon mooi
Er worden alleen veel meer zwarte aangeboden dus blijf ik nog even wachten.
En dat slurpen...mijn c-max flexi fuel loopt in de stad 1 op 9 en op de snelweg 1 op 14 als ik heel zuinig rij dus wat verbruik betreft ga ik er niet op achteruit denk ik.
De bedoeling was een 1.8 of 2.0 s-line.
Maar wel met wat leuke opties.
Ik ben gewaarschuwd op de ford club dat de x1 rijd als een zwabber door slechte wegligging maar dat zal wel meevallen,ik hoef geen haakse bochten te maken.
Ik vind hem gewoon mooi
Er worden alleen veel meer zwarte aangeboden dus blijf ik nog even wachten.
Nou ik heb sinds vorige week een X1 S-drive uit 2012 en er is is niks mis met de wegligging hoor,ik rij al jaren BMW en deze heeft de beste wegligging.
-
Inderdaad, wegligging is super. Helemaal als er een M pakket op zit.
Wanneer het niet helemaal goed is, moet je het opnieuw laten uitlijnen. Het verschil merk je goed bij een X1.
Wanneer het niet helemaal goed is, moet je het opnieuw laten uitlijnen. Het verschil merk je goed bij een X1.
Ik kon het me ook al niet voorstellen.
Een 3 onderstel maar het zwaartepunt ligt iets hoger.
Tja,ik vind hem gewoon kei mooi.
En 1 van mijn hobby's is detailen dus lekker die motorkap dadelijk polijsten en in de engelse wax zetten.
Ik heb zelfs al een spraygun besteld voor op mijn compressor om de velgen te behandelen met een glascoating
Wel ff foto's in de schowroom zetten Hans.
1 x1 van Arnaud is wat weinig
Een 3 onderstel maar het zwaartepunt ligt iets hoger.
Tja,ik vind hem gewoon kei mooi.
En 1 van mijn hobby's is detailen dus lekker die motorkap dadelijk polijsten en in de engelse wax zetten.
Ik heb zelfs al een spraygun besteld voor op mijn compressor om de velgen te behandelen met een glascoating
Wel ff foto's in de schowroom zetten Hans.
1 x1 van Arnaud is wat weinig
Heb je hem nog Arnaud?
hele mooie auto top
-
@Reks; Nee, de X1 is niet meer in mijn bezit.
Ik heb het ingeruild voor een Ford Focus 1.5 uit 2017. (185 pk)
Enigste wat ik nog van de BMW heb is de winterbanden set. Dus wie interesse heeft stuur maar een PB.
Ik heb het ingeruild voor een Ford Focus 1.5 uit 2017. (185 pk)
Enigste wat ik nog van de BMW heb is de winterbanden set. Dus wie interesse heeft stuur maar een PB.