Ik heb mijn eerste auto verkocht, en ben op een mooie bordeaux rode 335i gestuit! Deze stond 700km's verderop bij
SF-Fahrzeughandel in Villingen-Schwenningen. Ik kan via de garage bij ons (https://www.garagegoudswaard.nl/) de auto kopen en laten importeren. De monteur heeft de auto bekeken en die was in topstaat! Enkel een van de turbo's was slecht. Dus ik ben akkoord gegaan en heb de koop gesloten.
Nog voordat de auto getransporteerd zou worden naar de garage, kreeg ik het schokkende nieuws dat de auto gestolen is! Het politierapport etc zou ook naar ons verzonden worden.
Na een paar weken niks gehoord te hebben van de auto kreeg ik het goede nieuws van de garage dat de auto weer terecht was. Ik was natuurlijk wat terughoudend maar had toch nog intresse. De monteur is daar nog een keer wezen kijken of er niks veranderd was aan de auto of andere opmerkelijke dingen. Hij gaf het goede nieuws dat hij niks kon vinden wat op diefstal leek of veranderd was, alleen die turbo die slecht is.
Dus dan alsnog de auto laten transporteren naar de garage in de buurt, en de monteur heeft de auto nogmaals bekeken op de brug en is in uitmuntende staat.
Voertuiginformatie / Opties
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien