marty's 320i coupe || eind van de weg
Re: marty's 320i coupe || niet veel gebeurd maar toch ook we
zo sinds 2 week mijn rijbewijs weer terug en aleen de e39 gereden. ivm drukte op werk had ik geen tijd gehad om met de e36 bezig te gaan.
vandaag eindelijk tijd dus en de e36 uit haar slaap gehaald en de stuurbekrachtiging gerepareerd. na meer dan 4 maanden stil staan, starten en lopen (met hulp van een losse accu en startkabels want de accu was natuurlijk plat)
volgende week 1 velg even weg brengen voor een nieuw bandje omdat er 1 lek ik op de rand van het loopvlak en de wang. en als het weer wat beter wordt en de zout van de weg is de e36 maar eens trakteren op een lekker lang ritje (en wasbeurtje).
vandaag eindelijk tijd dus en de e36 uit haar slaap gehaald en de stuurbekrachtiging gerepareerd. na meer dan 4 maanden stil staan, starten en lopen (met hulp van een losse accu en startkabels want de accu was natuurlijk plat)
volgende week 1 velg even weg brengen voor een nieuw bandje omdat er 1 lek ik op de rand van het loopvlak en de wang. en als het weer wat beter wordt en de zout van de weg is de e36 maar eens trakteren op een lekker lang ritje (en wasbeurtje).
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Re: marty's 320i coupe || eind van de weg
Na 4 jaar aan de coupe gesleuteld te hebben, roadtripjes mee gemaakt te hebben, de nurburgring opgeweest te zijn en nog vele andere dingen kon ik er niet om heen dat ik een keer wat anders wou proberen.
Ik heb de coupe met een dubbel gevoel verkocht maar hij is naar een goede nieuwe eigenaar gegaan die verder gaat waar ik gestopt ben met opknappen van deze wagen.
Nu heb ik een mooie amerikaanse wagen gekocht om mijn hebby op uit te oefenen.
Het laatste fototje die ik gemaakt heb van de coupe.
Voor de geïnteresseerden, dit is mijn nieuwe hobbywagen.
Een cadillac sedan deville uit 1965 met een 7 liter v8 motorblok met 345 pk en 3 versnellingen automaat
Ik heb de coupe met een dubbel gevoel verkocht maar hij is naar een goede nieuwe eigenaar gegaan die verder gaat waar ik gestopt ben met opknappen van deze wagen.
Nu heb ik een mooie amerikaanse wagen gekocht om mijn hebby op uit te oefenen.
Het laatste fototje die ik gemaakt heb van de coupe.
Voor de geïnteresseerden, dit is mijn nieuwe hobbywagen.
Een cadillac sedan deville uit 1965 met een 7 liter v8 motorblok met 345 pk en 3 versnellingen automaat
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Zo dat is wel even wat anders! De E36 was een mooi project, veel plezier met de Cadillac!
330d
- Patrick320i
Op de laatste foto staat je coupe er zo maar zielig bij zonder spiegels!
Veel plezier met je caddy!
Veel plezier met je caddy!
- BMWf20 2.0d
Vind de overgang wel erg groot, qua onderstelafstelling, maar veel plezier met je Caddy.....
Inderdaad een erg groot verschil, maar veel plezier met de Cadillac!
Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat je weer terug komt met een BMW...
Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat je weer terug komt met een BMW...
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
het is echt een heel groot verschil en dan niet alleen fisiek (de cadillac is echt enorm groot).
maar ik ben er echt zeer blij mee. heerlijk comfortabel cruisen met de lekker luie v8 en 3 versnelling automaat en het zeer zachte onderstel en banken.
maar helemaal los van bmw ben ik nog niet. ik rij nog een e39 528i touring als daily.
@patrick de coupe was verkocht zonder de ac schnitzer spiegels dus die had ik nog voor de verkoop eraf gehaald.
maar ik ben er echt zeer blij mee. heerlijk comfortabel cruisen met de lekker luie v8 en 3 versnelling automaat en het zeer zachte onderstel en banken.
maar helemaal los van bmw ben ik nog niet. ik rij nog een e39 528i touring als daily.
@patrick de coupe was verkocht zonder de ac schnitzer spiegels dus die had ik nog voor de verkoop eraf gehaald.
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht