Bilstein B12 bimmerparts.nl nog steeds niet binnen
Re: Bilstein B12 bimmerparts.nl nog steeds niet binnen
In het verleden ook wel eens wat besteld bij BimmerParts, alles netjes geregeld en aangekomen.
Maar 2 maand is gewoon absurd
Hij was altijd ook wel actief op dit forum, maar of dat nog steeds zo is weet ik niet.
Hij doet alles vanuit zijn huis adres, ben ook wel eens bij hem geweest een bestelling zelf af te halen.
Maar 2 maand is gewoon absurd
Hij was altijd ook wel actief op dit forum, maar of dat nog steeds zo is weet ik niet.
Hij doet alles vanuit zijn huis adres, ben ook wel eens bij hem geweest een bestelling zelf af te halen.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
- Contacteer:
Mijn AP set is binnengekomen.
Van bimmerproducts.
Van bimmerproducts.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
heeft meneer bimmerproducts geluk, anders hadden we hem ff koppie kleiner gemaakt
nu zijn broer nog bimmerparts
Collega van me is door dit bericht ook gecontacteerd door bimmerparts.nl en hij heeft z'n setje inmiddels binnen. Ik heb me bestelling geannuleerd en wacht nog steeds op mijn geld terug...
Uiteindelijk dus 31 juli me geld teruggekregen, heeft ook even mogen duren. Maar goed wel alles opgelost nu.
Vervelend dat de bestelde goederen niet komen. Is ook geen reclame voor ze.
Het ziet er naar uit dat het nu wel goed komt.
Zo niet, stuur een aangetekende brief en vermeld dat je een ingebrekestelling hiermee aangeeft. Dat is de eerste stap naar een juridische procedure.
Heb je met een creditcard betaald of met Paypal? Betwist dan de betaling, dan gaat de betaal provider aan de slag.
Succes,
Rob
Het ziet er naar uit dat het nu wel goed komt.
Zo niet, stuur een aangetekende brief en vermeld dat je een ingebrekestelling hiermee aangeeft. Dat is de eerste stap naar een juridische procedure.
Heb je met een creditcard betaald of met Paypal? Betwist dan de betaling, dan gaat de betaal provider aan de slag.
Succes,
Rob
Heb ook 06 juli een bestelling geplaatst en betaald bij Bimmerparts.nl, maar nog steeds niets binnen of maar een reactie gekregen op mijn negen+ emails en de drie webformulier contact.
Heeft iemand het adres en telefoonnummer van deze meneer Daniel van Bimmerparts.nl?
Thanks en groet,
Marco
Heeft iemand het adres en telefoonnummer van deze meneer Daniel van Bimmerparts.nl?
Thanks en groet,
Marco
Meestal reageert hij wel als je hem contacteert op Facebook.
Volgende keer via ebay bestellen.. koperbescherming en prima afhandeling.
- FThirtyone
Ik heb ook onlangs wat besteld bij hem. Via Paypall betaald. Het ging gelukkig niet om een heel groot bedrag. Na de automatisch gegenereerde orderbevestiging niets meer vernomen. Via een klacht bij Paypal reageerde hij echter binnen een kwartier. Daarna duurde het een kleine twee weken eer dat ik mijn geld terugkreeg op mn paypal account.
Ik raad je aan voortan via Paypal te betalen. Van dit bedrijf was nl helemaal niets te vinden. Uiteindelijk via KvK een adres gevonden, maar dat was best ver weg (Assen of Emmen geloof ik). Als je écht contact wilt, zodra je via Paypal een klacht aanmaakt, zie je op enig moment alle contactgegevens, van deze heer ook een 06 nummer. Je hoeft de procedure dan niet af te maken (gewoon dat scherm verlaten en dan wordt de procedure afgebroken), maar je weet wel alles van hem.
Bimmerparts is voor mij een NoGo.
Ik raad je aan voortan via Paypal te betalen. Van dit bedrijf was nl helemaal niets te vinden. Uiteindelijk via KvK een adres gevonden, maar dat was best ver weg (Assen of Emmen geloof ik). Als je écht contact wilt, zodra je via Paypal een klacht aanmaakt, zie je op enig moment alle contactgegevens, van deze heer ook een 06 nummer. Je hoeft de procedure dan niet af te maken (gewoon dat scherm verlaten en dan wordt de procedure afgebroken), maar je weet wel alles van hem.
Bimmerparts is voor mij een NoGo.
Ik hoorde je toetsenbord al klapperen bij dit bericht BonjaskyPurm schreef:heeft meneer bimmerproducts geluk, anders hadden we hem ff koppie kleiner gemaakt
Voor diegene die het niet duidelijk is (zoals de reeds geciteerde Peter Aerts hierboven): BimmerProducts uit Nijkerk en BimmerParts uit Assen zijn twee verschillende, van elkaar losstaande bedrijven. Bij BimmerProducts bestel ik al jaren, en daar gaat alles goed. BimmerProducts uit Nijkerk heeft ook goede ervaringen van andere klanten.
BimmerParts schijnt het, zoals dit topic, de vele FB-groepen en trustpilot bevestigen, aardig te verpesten..
Voor alle forumleden dus een waarschuwing: laat bimmerparts links leggen!
Bestel liever bij bedrijven die wel uitleveren, zoals bijvoorbeeld het reeds eerder genoemde BimmerProducts.nl..
Hopelijk voorkomt dit bericht enige slachtoffers van BimmerParts.nl..
uit Nijkerk? dan kan het nooit iets goeds zijn haha
zwarte kousen rukkers
geintje...
zwarte kousen rukkers
geintje...
Bimmerparts heeft wat privé problemen gehad.
BimmerProducts krijg van mij een dikke duim voor de altijd correcte en snelle levering.
PS, ik bestel zelf alleen maar als het bedrijf een adres/winkeladres op de website hebben staan. Je wilt toch altijd terug kunnen brengen als iets niet bevalt.
BimmerProducts krijg van mij een dikke duim voor de altijd correcte en snelle levering.
PS, ik bestel zelf alleen maar als het bedrijf een adres/winkeladres op de website hebben staan. Je wilt toch altijd terug kunnen brengen als iets niet bevalt.
dat zal best maar dan meld je dat lijkt mij en laat je een klant niet de dupe van worden.
is hij (assen) trouwens niet dezelfde die op mp ook zooi 2e hands bmw (e46) verkoopt?
is hij (assen) trouwens niet dezelfde die op mp ook zooi 2e hands bmw (e46) verkoopt?
2 jr geleden was de communicatie al slecht, alleen werd het toen nog wel geleverd. Op FB zijn ze nu bezig om alle gedupeerde bij elkaar te krijgen en er serieus werk van te maken. Prive problemen zijn prive en als je dan je bedrijf niet kan onderhouden moet je er mee stoppen.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!